Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Abonneren op Coral

Laatst bewerkt:
Hallo Stephan,

Het ligt niet aan aboland. De November uitgave was 2 weken later uitgekomen dan normaal en is pas later vanuit VS verzonden.

Dat hebben gezegd, het zou al hier moeten zijn (ik wacht op een status update om te zien wanneer het zal komen.

Ik heb aboland in iedere geval op de hoogte gebracht maar ik weet niet of ze dat ook aan alle abonnees hebben doorgegeven of niet.

Ter referentie tijdschriften komen meestal rond de 10de om de maand binnen, behalve dit keer dan :( (eerste keer in 4 jaar zo een vertraging...)

Met vriendelijke groet
Ioannis

StephanR

Fora-Spammer ;)
Hallo Stephan,

Het ligt niet aan aboland. De November uitgave was 2 weken later uitgekomen dan normaal en is pas later vanuit VS verzonden.

Dat hebben gezegd, het zou al hier moeten zijn (ik wacht op een status update om te zien wanneer het zal komen.

Ik heb aboland in iedere geval op de hoogte gebracht maar ik weet niet of ze dat ook aan alle abonnees hebben doorgegeven of niet.

Ter referentie tijdschriften komen meestal rond de 10de om de maand binnen, behalve dit keer dan :( (eerste keer in 4 jaar zo een vertraging...)

Met vriendelijke groet
Ioannis
volgens aboland zou ik hem al binnen moeten hebben..
dan denk ik dat de postbode hem te mooi vond en zelf gehouden heeft..

Dat klopt niet...

Zoals in mijn vorige bericht, de blad is nog niet bij mij binnengekomen omdat hij later door de uitgever is gepubliceerd.

Aboland heeft dus de uitgave van Nov/Dec nog niet ontvangen. Deze hebben ze dus onmogelijk kunnen opsturen.

Misschien haalde de medewerker het door elkaar met Amazonas Magazine, die hebben ze namelijk al ontvangen en naar alle abonnees verzonden...

StephanR

Fora-Spammer ;)
Dat klopt niet...

Zoals in mijn vorige bericht, de blad is nog niet bij mij binnengekomen omdat hij later door de uitgever is gepubliceerd.

Aboland heeft dus de uitgave van Nov/Dec nog niet ontvangen. Deze hebben ze dus onmogelijk kunnen opsturen.

Misschien haalde de medewerker het door elkaar met Amazonas Magazine, die hebben ze namelijk al ontvangen en naar alle abonnees verzonden...
:) goed bedrijf door verkeerde informatie te leveren aan zijn klanten..

Hallo Stephan,

Van beide kanten een antwoord gekregen eind vorige week.

Aboland: Ze hadden na mijn bericht dat de blad vertraagd zou zijn niet de planning aangepast op de site. Kortom, de medewerker keek naar de geplande oude datum en ging er vanuit dat het verzonden was.

Coral: Vorige week heeft de uitgever de laatste editie opnieuw verzonden. De originele zending is ergens fout gegaan namelijk en het is nog niet gekomen. Daarom is het opnieuw vanuit Amerika verzonden. Nu nog afwachten op deze nieuwe zending dus, tenzij natuurlijk de originele eerst arriveert.

Mvg
Ioannis

StephanR

Fora-Spammer ;)
Hallo Stephan,

Van beide kanten een antwoord gekregen eind vorige week.

Aboland: Ze hadden na mijn bericht dat de blad vertraagd zou zijn niet de planning aangepast op de site. Kortom, de medewerker keek naar de geplande oude datum en ging er vanuit dat het verzonden was.

Coral: Vorige week heeft de uitgever de laatste editie opnieuw verzonden. De originele zending is ergens fout gegaan namelijk en het is nog niet gekomen. Daarom is het opnieuw vanuit Amerika verzonden. Nu nog afwachten op deze nieuwe zending dus, tenzij natuurlijk de originele eerst arriveert.

Mvg
Ioannis
en is het nu wel goed gegaan?

Hallo Stephan,

Een zending van VS duurt meestal rond 10 werkdagen, ik ga er dus vanuit dat het een van deze dagen arriveert

Mvg Ioannis

Ps: Hiermee bedoel ik de nieuwe zending trouwens. Voor de oude heb ik geen hoop meer

Hallo Stephan,

Ik heb vanochtend de nieuwe zending ontvangen ( de nieuwe de oude was verloren ). De uitgave van Januari / Februari is ook binnen ( eerder dan de planning ).

Beide worden vandaag naar Aboland verzonden. Zodra zij ze binnen hebben dan gaan ze richting alle abonees

Fijne Jaarwisseling alvast!

Met vriendelijke groet,

Ioannis

Bovenaan