Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Zeeland Aangeboden 3 XXL LPS Koralen

mdanielse

So Little Time.......
Had dit een paar dagen geleden al in mijn dagboek gezet, nu ook even hier bij te koop geplaatst......

Aangeboden 3 XXL LPS Koralen
Na 43 jaar aquariumhobby ben ik helaas door gezondheidstechnische redenen genoodzaakt te stoppen. De vissen zijn inmiddels de deur uit en nu mogen de koralen weg. Drie topstukken zijn makkelijk te verwijderen en gaan in de verkoop. De rest van de koralen mag je, indien gewenst, gratis meenemen. Om de pijn voor mij wat te verzachten wil ik alles in 1 koop de deur uit doen, om hierna direct het aquarium verder te ontmantelen. Alles in 1 koop, €300,-

• XXL Symphyllia Wilsoni:
  • fluor groen/paars, diameter +- 24cm, veranderd snachts in een mooie "pluizenbol". Een topstuk/blikvanger waar je in de winkel al snel honderden euro's aan kwijt bent, als je er überhaupt een van deze grote en kwaliteit kunt vinden.
  • XXL Lobophyllia Robusta:
  • Groen/bruin, lengte +- 22cm.
  • XXL Lobophyllia, (exacte soort onbekend):
  • rood/bruin/groen, lengte +- 22cm
Deze koralen staan al ongeveer 8 jaar in mijn aquarium. Voor dit geld mag je naast deze drie topstukken alles meenemen wat er voor de rest nog in de bak aan koraal aanwezig is en waar je nog wat mee denkt te kunnen. Staat nog een klein stukje Blastomussa in, een hamertje en voor de rest nog wat Montiplaten, blauwe Acropora, een enkel leuk oortje, paarse Stylophora. IVM de lage buitentemperaturen op dit moment is er voor transport een piepschuim doos beschikbaar.

Alles in 1 koop €300,-
In Vlissingen af te halen.

Bijlagen

OP
mdanielse

mdanielse

So Little Time.......
Gereserveerd.

Beste allemaal......
Gezien de hoeveelheid reacties die ik binnen heb gehad in zo'n korte tijd, zegt iets mij dat ik ze iets te goedkoop heb aangeboden, maar aanbod blijft aanbod.🙂
Heb ze voor de komende drie dagen gereserveerd voor "Haarlem".
Mocht dit niet doorgaan dan zal ik met iemand anders (vrijblijvend) contact opnemen.

Groetjes,
Martin

Laatst bewerkt:
OP
mdanielse

mdanielse

So Little Time.......
Wat heb ik hier een hekel aan:mad:, een afspraak maken, ik een dag vrij nemen alles klaar zetten en dan op de dag van de afspraak 10 minuten van te voren bellen dat het niet door gaat en dat ze toch liever vrijdag willen komen. Dan ben ik er gelijk klaar mee. Denk daar dan van te voren eerst even goed over na of die afspraak je echt wel goed uitkomt en als het niet meer door gaat meld dit dan de dag ervoor. Heb het aan hun overgelaten wanneer langs te komen, ik heb ze geen afspraak opgedrongen. Ik maak een afspraak nooit lichtzinnig, als ik iets afspreek dan verschijn ik ook, bij mij is afspraak gewoon afspraak.

DUS KORALEN WEER BESCHIKBAAR........
Ik zoek dus nu een gegadigde die het wel normaal vind dat afspraak afspraak is.
Heb een boel reacties staan en vind het moeilijk om de volgende te kiezen, dus doe ik het nu even zo, kijken wat dit aan reacties oplevert, hoop dat ik hier niemand mee voor het hoofd stoot.

Wie heeft serieuze interesse in de koralen, wil ze in Vlissingen ophalen, en zou kunnen op vrijdagmiddag/avond, of zaterdagmiddag of zondagmiddag/avond.

Groetjes,
Martin

OP
mdanielse

mdanielse

So Little Time.......
Weer gereserveerd

Poging twee........, zelden een zo gemotiveerd persoon aan de telefoon gehad, moet nu goed komen. Ze staan tot en met vrijdag gereserveerd voor "Antwerpen"

(Dank jullie wel voor alle reacties, sorry dat ik niet iedereen persoonlijk een berichtje terug stuur maar de reacties zijn te talrijk)

Groetjes,
Martin

Bovenaan