Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

3 x sera 130 van Michael uit Rotterdam

Iets langer denk ik..... Je ziet nu al dat ze met kleuren op elkaar reageren.
Het is nog wel een uitdaging: ik voer ze nu voornamelijk voergarnalen, en dat is niet optimaal omdat bepaalde vetten ontbreken (lees ik net). En goed voer en goede conditie is wel een voorwaarde of ze eieren gaan leggen en sowieso groot genoeg worden.
Als het wat warmer wordt moet ik maar eens proberen om noordzeegarnalen te vangen, of kleine krabjes.
 
Iets langer denk ik..... Je ziet nu al dat ze met kleuren op elkaar reageren.
Het is nog wel een uitdaging: ik voer ze nu voornamelijk voergarnalen, en dat is niet optimaal omdat bepaalde vetten ontbreken (lees ik net). En goed voer en goede conditie is wel een voorwaarde of ze eieren gaan leggen en sowieso groot genoeg worden.
Als het wat warmer wordt moet ik maar eens proberen om noordzeegarnalen te vangen, of kleine krabjes.

Tof, leuke uitdaging!
 
Nieuwe ronde, nieuwe kansen met sepia's (Sepia bandensis).
Arie van Aquacompleet heeft een streng eitjes voor me geregeld. Ik weet niet hoe oud ze zijn en hoe lang de incubatietijd is. Ik heb ze in een bakje gedaan met doorstroming en een belletje, en vrij opgehangen met een pincet. Beetje stroming. Nu wordt het afwachten.....

Hier een link naar een kort filmpje:
Sepia bandensis


IMG_1797.jpg
 
Nieuwe ronde, nieuwe kansen met sepia's (Sepia bandensis).
Arie van Aquacompleet heeft een streng eitjes voor me geregeld. Ik weet niet hoe oud ze zijn en hoe lang de incubatietijd is. Ik heb ze in een bakje gedaan met doorstroming en een belletje, en vrij opgehangen met een pincet. Beetje stroming. Nu wordt het afwachten.....

Hier een link naar een kort filmpje:
Sepia bandensis


Bekijk bijlage 521483

Hoe is het met de vorige afgelopen? Ouderdom?

Blijft wel erg gaaf hoor!
 
Nieuwe ronde, nieuwe kansen met sepia's (Sepia bandensis).
Arie van Aquacompleet heeft een streng eitjes voor me geregeld. Ik weet niet hoe oud ze zijn en hoe lang de incubatietijd is. Ik heb ze in een bakje gedaan met doorstroming en een belletje, en vrij opgehangen met een pincet. Beetje stroming. Nu wordt het afwachten.....

Hier een link naar een kort filmpje:
Sepia bandensis


Bekijk bijlage 521483
Gaaf micheal.
 
Bovenaan