Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Dymico A+ (luid) gekletter in achterste vak D

rickenik

ZeewaterForum gebruiker
Ik ben bezig met het aansluiten van de Dymico A+. De Tunze pomp in vak D maakt een bak herrie, maar misschien moet die even indraaien.
Storender vind ik het enorme gekletter in het achterste deel van vak D. Uit het middenvak komt een waterval naar beneden. Iemand een tip om dit geluid te verminderen?
 
Opgelost. Meer water, minder snel opvoeren. Met dank aan Erik!
 
Opgelost. Meer water, minder snel opvoeren. Met dank aan Erik!
Goeieavond,

mag ik vragen hoe de bak nu draait op de dymico? hoor er nog niet super veel over maar toch al een paar prachtbakken gezien die er op draaien en zou deze makkelijk in te bouwen zijn zonder het aquarium en de levende haven aan te raken? 😅 thanks.
 
Ik ben blij met de Dymico. Bak draait mooi stabiel en het is een redelijk onderhoudsarm systeem.
Je hoeft niet de bak in om het aan te sluiten. Sump eruit, Dymico erin. Je zult hooguit het leidingwerk wat aan moeten passen.
 
Ik ben blij met de Dymico. Bak draait mooi stabiel en het is een redelijk onderhoudsarm systeem.
Je hoeft niet de bak in om het aan te sluiten. Sump eruit, Dymico erin. Je zult hooguit het leidingwerk wat aan moeten passen.
Bedankt voor de info. 👍🏼
 
Bovenaan