Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Yves’ bakje

Prachtig makker!
 
Prachtig makker!
Thx maat!
Mag niet klagen, zeker niet met de beperkte tijd die ik aan de bak kan besteden momenteel.
Als je nog eens naar Theo gaat, laat je maar iets weten hé.
 
Doe ik zeker vriend!Ik ga nu eindelijk ook van start lijkt het :) fosfaat dagelijks toevoegen en nitraat nu ook al op 2.5 :)
 
Doe ik zeker vriend!Ik ga nu eindelijk ook van start lijkt het :) fosfaat dagelijks toevoegen en nitraat nu ook al op 2.5 :)
Nu stabiel houden en je kan heel de winkel leeg kopen ?
 
Van de andere zijde

IMG_20180915_222345.jpg
 
Laatste aanwinst; A. bowerbanki?
Favia tweede foto, en mooi in blauw licht.
 
Zeer mooi!
 
Enkele gsm shots vanuit een andere hoek genomen. Zomaar, niets beters te doen.

IMG_20180923_204712.jpgIMG_20180923_204928.jpgIMG_20180923_204940.jpgIMG_20180923_204957.jpg
 
Niet normaal zo mooi, hoe doen jullie dit toch.
Is een reefer veel meer dan je waterwaardes op pijl houden, soms wil ik er meer voor doen maar wat!!.
Top bak YVes
 
Bedankt voor de (y)’s en de reacties.
 
Niet normaal zo mooi, hoe doen jullie dit toch.
Is een reefer veel meer dan je waterwaardes op pijl houden, soms wil ik er meer voor doen maar wat!!.
Top bak YVes

Thx Jan.
In mijn geval stabiel houden, kort opvolgen en veel observeren.
En geduld...

Ik denk dat er in veel gevallen veel te snel wordt overgegaan naar andere methodes, andere techniek, andere toevoegingen, ... als men niet snel genoeg verandering/verbetering ziet. Ik denk dat men stabiliteit moet bekomen en behouden tot koralen zich ’’goed’’ voelen in het aquarium, maar dit is overal anders. Bij de één gaat het sneller dan bij de andere, maar spijtig genoeg is het geen exacte wetenschap.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan