Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Vragen en opmerking nieuwe forum software

Is het mogelijk om bij conversaties foto's toe te voegen? Nu moet ik ze eerst zelf ergens uploaden voordat ik ze kan gebruiken.

Overigens complimenten voor de lay-out. Het is even wennen maar wel vernieuwend.
Tapatalk is nog wel een gemis maar gelukkig maakt een goede mobiele web lay-out een hoop goed.
 
Kan ik mijn handtekening nog steeds niet aanpassen of doe ik iets niet goed? :confused:
 
Vermoedelijk doe ik iets fout: ik kan nog steeds mijn handtekening niet aanpassen. Kunt u helpen? Bij voorbaat dank, Leo
 
hier lukt het ook nog steeds niet via de pc op me telefoon nog minder mogelijkheden
 

Bijlagen

  • 11.PNG
    11.PNG
    59,3 KB · Weergaven: 2
Vermoedelijk doe ik iets fout: ik kan nog steeds mijn handtekening niet aanpassen. Kunt u helpen? Bij voorbaat dank, Leo

Hoi Leo,
Probeer onderstaand stappenplan eens (dit is gemaakt met iPhone Safari, maar dat lijkt mij geen verschil te maken).
ADC5C8B4-9BDA-41B2-8E10-6DD4827839DD.jpeg17FF629C-4BDA-447E-AA8E-D88B2F3B1125.jpegC7B789EC-4968-43AE-B09E-7A96775FF668.jpeg49883A06-EE64-4B9B-BA1B-FC757AB0667E.jpeg4A4B6381-6B1D-4E9F-ADE1-EA229A1C4548.jpeg67924208-0E47-41B6-981E-2915E739D70D.jpeg
 
Ha Mefisto,
dank voor je berichtje. Dat lukt dus niet omdat het item "handtekening" bij mij ontbreekt bij de tab "Accou20181009_110102.jpg20181009_110126.jpg20181009_110126.jpgnt details".
 
Hallo forum support,

Vraagje: in het particulieren bieden aan forum mis ik de mogelijkheid om een onderwerp te sluiten.
Is dit een functie die opnieuw geintroduceerd zou kunnen worden? Of is er iets soortgelijks? Iets van archiveren ofzo, waarbij je een onderwerp inactief maakt of naar achteraan in het topic verplaatst?

Met regelmaat is het nu zo dat het voor mensen niet duidelijk blijkt te zijn wanneer iets verkocht is, ook al heb ik de advertentietekst aangepast en er met grote letters verkocht ingezet. Graag zou ik dus iets doeltreffenders gebruiken.
 
Ik zie nergens een knopje om naar de volgende pagina te gaan. Bij het lezen van een dagboek kom ik niet verder dan 20 poosts
 
Ik kan hier ook nog steeds mijn handtekening niet aanpassen.
Zowel op de PC als op de telefoon niet. Ik zie Handtekening aanpassen niet staan.
 
Zie bovenstaand topic, ik sluit me erbij aan. Mijn handtekening bevat nog steeds een setup van bijna 2 jaar geleden :)
 
In verband met veiligheids issues met Tapatalk zal de koppeling hiermee voorlopig niet terug komen.
Het huidige forum is zeer goed te benaderen via een mobile device.
Mobiel werkt inderdaad goed. Alleen vervelende is dat elke link naar het forum. Deze automatisch bij mij via tapatalk geopend wil worden... Waardoor ik continu de link of website apart moet openen in de browser. Weet iemand of dit in instelling is van tapatalk of uit te schakelen is?
 
Bovenaan