Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium ombouw foto's

hier is mijn bakkie,
2m25 lang,
70 hoog,en 60 diep,
we hebben het aan de bovenkant dicht gemaakt,dan hebben we geen strooilicht van de led,
het kan helemaal open,
 

Bijlagen

  • DSC04153.jpg
    DSC04153.jpg
    48,7 KB · Weergaven: 145
Laat ik ook eens een paar foto plaatsen , ben bezig met een nieuw aquarium. Is nog wel even een karwei maar ben al zeer tevreden.
Morgen verven.

Zit nog te twijfelen aan een dagboek:confused:.

gr, Johannes
 

Bijlagen

  • CIMG4221.jpg
    CIMG4221.jpg
    18,1 KB · Weergaven: 128
  • CIMG4233.jpg
    CIMG4233.jpg
    25,7 KB · Weergaven: 138
  • CIMG4298.jpg
    CIMG4298.jpg
    29,9 KB · Weergaven: 123
Ziet er goed maat goed over nagedacht ! hou ons dan maar op de hoogte wil nu wel het vervolg zien :p

gr johan
 
hier is mijn bakkie,
2m25 lang,
70 hoog,en 60 diep,
we hebben het aan de bovenkant dicht gemaakt,dan hebben we geen strooilicht van de led,
het kan helemaal open,

led geeft in verhouding weinig strooilicht wel een erg mooie bak ! mooie maat :eek:
 
Ik zie hier veel hele mooie ombouwen,is toch wel wat anders dan een red sea max 250 hahahaa.
 
Ik zie hier veel hele mooie ombouwen,is toch wel wat anders dan een red sea max 250 hahahaa.

Tja voordeel van 'diy' is dat je het compleet naar je eigen smaak kan maken. Je moet alleen wel handig genoeg ervoor zijn en er ook zin in hebben.
Een rsm is neerzetten en klaar en ziet er toch netjes uit vind ik. Maar ik zie mooie bakken en ombouwen hier staan, zit duidelijk veel werk en liefde in.
 
Hoi Marc,

Heb aan de voorkant geen ondersteuning. Glas bodem plaat heeft een dikte van 15 mm de rest 12 mm Heb de bak 10cm uit te muur steken.
Moet het wel houden zo hoop ik "even afkloppen" :rolleyes:

Zie de plaatjes hieronder voor mijn onderbouw aan de andere kant van de muur.

Bakmaat is 150 x 50 x 50 cm
Sump 100 x 30 x 40 cm
2x Vortech MP40 ES W
Pacific Sun Hyperion 2x 150W

photo 1.jpgphoto 2.jpg
 
Leuk idee maar hoe hou je je voorruit schoon,of staat hij op wielen dat je de bak naar achter kunt rollen
 
ik weet het niet waar je verstand zit ? in ieder geval niet in het nederlands :) maar als je 10 cm neemt ,probeer daar je arm doorheen te krijgen tot op de bodem ,neem een rolmaat of een liniaal om te zien wat 10 cm is.
 
wie zijn verstand zit waar ???

Een magneet krabber (algenkrabber)................nooit van gehoord zeker ? Dan heb je aan 10 cm genoeg om die erin te hangen.

voor mensen die hem niet kennen hier een foto
 

Bijlagen

  • images.jpg
    images.jpg
    3,2 KB · Weergaven: 1.515
Laatst bewerkt:
Hoi,

Voorkant van de bak is helemaal dicht.
De achterzijde is wat hoger, hierdoor kan ik ervoor zorgen dat je aan de voorkant het waterniveau niet ziet.

En ik gebruik inderdaad een magneet krabber, met daaraan een scheermesje.
 
Ook weer opgelost :eek:
 
20120429_184557.jpg
 
Bovenaan