Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Zee Aquarium Ronald Verbeek

Raymond zei:
Hey Ronald,

Er staan er mooie stukken in je bak. Het wordt tijd dat ik dat eens in het echt kom bekijken.

Heb je al 10000K lampen in gebruik?
Hoi Raymond, ik heb nog geen 10000K lampen in gebruik.
En je geeft maar een seintje als jullie willen komen, altijd welkom.

Net nog wat mooie close-up foto's genomen

Bijlagen

• pocciclup.jpg
    pocciclup.jpg
    146,9 KB · Weergaven: 32
  • styloclup.jpg
    styloclup.jpg
    135,1 KB · Weergaven: 20
  • groenbubclup.jpg
    groenbubclup.jpg
    129,8 KB · Weergaven: 24
:)

Bijlagen

• granclup.jpg
    granclup.jpg
    126,1 KB · Weergaven: 16
  • pavonaclup.jpg
    pavonaclup.jpg
    133,9 KB · Weergaven: 19
  • montiporclup.jpg
    montiporclup.jpg
    145,9 KB · Weergaven: 25
Hier nog 1

Bijlagen

• calendriclup.jpg
    calendriclup.jpg
    130,4 KB · Weergaven: 18
doe maar verder ik geniet er echt van als dat geen fotos waaren voor op de kalender wel dan ken ik er niks van zenne;)

Dank je guppy, ik doe mijn best. Als ik morgen weer wat tijd heb zal ik er nog meer foto's op zetten.

ok ik heb al een foto gebruikt als achtergrond op de pc dat mag toch ik vind ze mooi zo heb ik er nog niet veel gezien zenne ik had al hooren zeggen dat jij zo mooie fotos kon maaken zie maar naar de fotos van franky zijn bak doe zo verder je hebt klasse en smaak:goed: :goed: :goed:

Ik heb vandaag weer een paar update foto's gemaakt van mijn bak.

Tevens heb ik er inmiddels alweer 2 weken 4 T5 Buizen bijgeplaatst.

2 X T5 Blauw en 2 X T5 10000 Kelvin.

Inmiddels is mijn kap eindelijk ook klaar, ik kan je zeggen dat ik nu geen last meer heb van strooi licht. Dus de foto's zijn nu nog mooier te maken.

Dus nu heb ik buiten mijn HQI verlichting van totaal 8oo watt nu ook die mooie T5 verlichting erbij. En wat een licht komt daar van af. Ik had er ook nog is mooi de ruimte voor.

Persoonlijk zou ik nooit mijn HQI willen missen. Ik heb nu buiten de mooie T5 verlichting nu ook nog is die mooie schittering van de HQI.

De eerste foto's geven een beeld van hoe ik de T5 erbij geplaatst heb, en de laatste foto een overzicht van alle lampen die boven mijn bak branden.

Deze week zal ik een foto maken van de verdere afwerking van mijn lichtkap/rand.

Bijlagen

• 21_11_2004 005.jpg
    21_11_2004 005.jpg
    129 KB · Weergaven: 93
  • 21_11_2004 008.jpg
    21_11_2004 008.jpg
    132,5 KB · Weergaven: 56
  • 21_11_2004 004.jpg
    21_11_2004 004.jpg
    151 KB · Weergaven: 179
Op de laatste foto zie je alleen het midden gedeelte omdat ik daar nu meer verlichting heb. Deze week zal ik weer wat foto's plaatsen van de bak in zijn geheel.

Dat ik er nu T5 bij gedaan heb, komt denk ik toch door de goede ervaringen van Yvan (alleen heb ik zijn bak nog niet in het echt gezien) en natuurlijk zijn mooie foto's. De druppel die de emmer deed overlopen bij mij, was toch wel weer dat ene bezoekje aan Franky waar ik ze wel heb zien branden. Wat het op langere termijn zal doen ben ik zeer benieuwd naar.

Mooi hoor! Heb je ook een close-up of uitleg van de bevestiging van die lampen?

Seven Seas zei:
Dat ik er nu T5 bij gedaan heb, komt denk ik toch door de goede ervaringen van Yvan (alleen heb ik zijn bak nog niet in het echt gezien) en natuurlijk zijn mooie foto's. De druppel die de emmer deed overlopen bij mij, was toch wel weer dat ene bezoekje aan Franky waar ik ze wel heb zien branden. Wat het op langere termijn zal doen ben ik zeer benieuwd naar.
Ronald ,als je nog eens bij Franky bent ,komen julie toch gewoon eens over tot hier.Je bent altijd welkom.

Ronald,

Het was weer gezellig gisteren en ik moet zeggen in het echt straalt de bak nog meer uit. Ik was weer zeer onder de indruk van je bak en alles er om heen.
Groetjes aan die kleine meid, begrijpt ze als wat van de memory met Nyntje?

Rob

Ronald hij is mooi man wat komt er nou nog bij?

Groetjes Els & Rob:)

Ronald,

Echt een plaatje van een bak, kan me niet voorstellen dat het nog mooier kan worden.

Back
Bovenaan