U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
naso zei:nog wat foto,s
Eddy,bedankt voor het compliment.Voorlopig wordt het naast de grotere vissen die er al inzwemmen, een "klein grut paradijs"zoals nog meer apagons,poetsgrondels,jack in the box,decora's,magnifica's,helfrichi's,trimma's,feeenbaarsjes en meer van dat kleins en indien mogelijk in groepsverband.Dit rif is niet meer geschikt voor grote bombasten,misschien later.We bekijken het stap voor stap,al hoewel er al een 200 kleine visjes rondzwemmen oogt de zes meter "leeg",maar dat neemt niet weg dat er veel te genieten valt van de kleine visjes die tussen de koralen zwemmen.Wat keizers betreft gaat mijn voorkeur uit naar een jong koppeltje arcuatussen en deze kan je redelijk reefsafe noemen,maar de aanschaf is nog niet zeker,naar mijn gevoel moet de bak daar eerst verder voor rijpen.De bak is weer op weg om een wereldtopper te worden.
Graag foto's of nog beter een filmpje van dit spektakel, 135 schoolvisjes moet een magistraal affect hebben in jullie grote bak.
Wat is de huidige bezetting en waar willen jullie naartoe qua bezetting (allemaal nano-visjes?)
MVG
Eddy
Eddy,bedankt voor het compliment.Voorlopig wordt het naast de grotere vissen die er al inzwemmen, een "klein grut paradijs"zoals nog meer apagons,poetsgrondels,jack in the box,decora's,magnifica's,helfrichi's,trimma's,feeenbaarsjes en meer van dat kleins en indien mogelijk in groepsverband.Dit rif is niet meer geschikt voor grote bombasten,misschien later.We bekijken het stap voor stap,al hoewel er al een 200 kleine visjes rondzwemmen oogt de zes meter "leeg",maar dat neemt niet weg dat er veel te genieten valt van de kleine visjes die tussen de koralen zwemmen.Wat keizers betreft gaat mijn voorkeur uit naar een jong koppeltje arcuatussen en deze kan je redelijk reefsafe noemen,maar de aanschaf is nog niet zeker,naar mijn gevoel moet de bak daar eerst verder voor rijpen.
Pieter
Pieter
Misschien wordt het het toch tijd voor een paar snelle jongens.een stuk of zes AchillessenPowat199544om het kleine grut wakker te schudden......
Pieter
snelle jongens.een stuk of zes AchillessenPowat199544om het kleine grut wakker te schudden......
Pieter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.