Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Bevindingen

Silvester

ZeewaterForum lid
ik ben vol enthousiasme naar deze zaak geweest. Er zijn 3 afdelingen om het zo maar te noemen. De spullen afdeling waar ik niet ben geweest, de koralen afdeling waar veel te zien is en super veel keuze is. Dit zag er wel netjes uit. De vis afdeling en daar was duidelijk een gevalletje van “massa is kassa” daar zag ik echt kwantiteit boven kwaliteit uitspringen. Veel in 1 bak en veel die er ook niet goed uit zagen. Wilde dit toch delen met jullie mede passie volle aquarianen.
 
ik ben vol enthousiasme naar deze zaak geweest. Er zijn 3 afdelingen om het zo maar te noemen. De spullen afdeling waar ik niet ben geweest, de koralen afdeling waar veel te zien is en super veel keuze is. Dit zag er wel netjes uit. De vis afdeling en daar was duidelijk een gevalletje van “massa is kassa” daar zag ik echt kwantiteit boven kwaliteit uitspringen. Veel in 1 bak en veel die er ook niet goed uit zagen. Wilde dit toch delen met jullie mede passie volle aquarianen.
Laatste komt omdat het een groothandel is. Wij mogen er naar binnen als particulier maar in principe is het een groothandel. Alles importeren ze zelf dus ze kunnen niet zoals andere kleine winkels maar van elk visje 5 of 10 bestellen.
 
ik ben vol enthousiasme naar deze zaak geweest. Er zijn 3 afdelingen om het zo maar te noemen. De spullen afdeling waar ik niet ben geweest, de koralen afdeling waar veel te zien is en super veel keuze is. Dit zag er wel netjes uit. De vis afdeling en daar was duidelijk een gevalletje van “massa is kassa” daar zag ik echt kwantiteit boven kwaliteit uitspringen. Veel in 1 bak en veel die er ook niet goed uit zagen. Wilde dit toch delen met jullie mede passie volle aquarianen.
Hi Silvester, ik ben ook geregelde klant bij CFS en moet zeggen dat ze inderdaad veel vis hebben zitten, maar uiterst zelden ligt er een dood visje in de bakken of is er een onopgemerkt probleem. Lekker veel keuze willen we allemaal, maar zeker geen kassa-verhaal. Goed advies, verzorgd en een vis die je wslk niet kan houden raden ze je absoluut af.
mijns inziens ook top-zaak in de buurt!
 
ik ben vol enthousiasme naar deze zaak geweest. Er zijn 3 afdelingen om het zo maar te noemen. De spullen afdeling waar ik niet ben geweest, de koralen afdeling waar veel te zien is en super veel keuze is. Dit zag er wel netjes uit. De vis afdeling en daar was duidelijk een gevalletje van “massa is kassa” daar zag ik echt kwantiteit boven kwaliteit uitspringen. Veel in 1 bak en veel die er ook niet goed uit zagen. Wilde dit toch delen met jullie mede passie volle aquarianen.
Het is een groothandel ! Ze hebben alles goed voor elkaar ! Goede service en nette prijzen .
Bij elkaar een aanrader zeker als je de trap op gaat naar boven , super koralen en zeer behulpzaam vriendelijk personeel.
Een aanrader
 
Ik kom er ook regelmatig en wordt altijd netjes geholpen en ze nemen altijd alle tijd voor je. Ook als je belt of een mailtje stuurt altijd netjes en snel reactie.
 
iemand onlangs hier nog geweest?
Ik was er vorig weekend. Vrij grote keuze zoals meestal, prijzen wat duurder dan bij Poisson d or in België vind ik zelf. Ze hadden veel tapijt anemonen ook. Vriendelijke bediening en zeker de moeite es te gaan zien.
 
Ik ben ook een zeer tevreden vaste klant bij Coral and Fish Breda. Deskundig personeel, vriendelijk, behulpzaam. En zijn eerlijk over de vissen die je wel of niet kan houden in je aquarium
 
Zeker een super goede winkel!
Kom er elke maand / elke 2 maanden.
Altijd contact met Stefan, hij is wel de topper daar!
Weet veel, altijd bereid te helpen.

Nooit gezeur met spullen waar iets mee is of met dieren!

Ja ze hebben veel vissen zitten, maar dat geeft je wel veel ruimte om te kiezen.
Als ik in een andere winkel kom, dan vindt ik altijd de keus zo weinig! Maar ja als je dit gewend ben…

Echt een aanrader!
 
Goede service
Bij het jn elkaar zetten aquariummeubel van waterbox een omderdeel gebroken.
Een heel nieuw servicepakket gekregen.
Bestel alles online bij hun.
Moet alles met openbaar vervoer doen.
En dat kost veel tijd en Geld.
Groeten Bram
 
Ik ben er onlangs een paar keer geweest als beginner & spulletjes gehaald.
Ik werd netjes geholpen & er werd mij zeker geen spul aangesmeerd dat ik niet nodig had.
Ook telefonisch zijn ze heel behulpzaam!
 
Bovenaan