Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Rara wat is dit?

Eise

Junior Lid
Hallo allemaal,

3 weken geleden kocht ik bij Coenen een stekje Duncan. Mooie winkel en top service.
Op het steentje van de Duncan kom ik nu iets aparts tegen wat ik tot nu toe nergens op dit forum terug kon vinden.
Het is te klein voor een foto, dus maar een omschrijving:

een mini donzig wit steeltje van zo'n 2mm lang en 1mm dik. Rondom aan de voet gelijk verdeeld 5 kleine witte bolletjes met een donker puntje erop. Deze bolletjes hebben een diameter van ong 1mm. Goed kijkend, lijkt het of ze "random" zweefdeeltjes uit het water happen via de donkere puntjes, het lijken wel mondjes.
Kan iemand duidelijkheid scheppen? Wat is het en mag het blijven?

Grtn, Eise
PS Heb me nog niet voorgesteld, zal dit spoedig doen. Lees al een tijdje mee. Fantastisch forum (y)
 
Hallo allemaal,

3 weken geleden kocht ik bij Coenen een stekje Duncan. Mooie winkel en top service.
Op het steentje van de Duncan kom ik nu iets aparts tegen wat ik tot nu toe nergens op dit forum terug kon vinden.
Het is te klein voor een foto, dus maar een omschrijving:

een mini donzig wit steeltje van zo'n 2mm lang en 1mm dik. Rondom aan de voet gelijk verdeeld 5 kleine witte bolletjes met een donker puntje erop. Deze bolletjes hebben een diameter van ong 1mm. Goed kijkend, lijkt het of ze "random" zweefdeeltjes uit het water happen via de donkere puntjes, het lijken wel mondjes.
Kan iemand duidelijkheid scheppen? Wat is het en mag het blijven?

Grtn, Eise
PS Heb me nog niet voorgesteld, zal dit spoedig doen. Lees al een tijdje mee. Fantastisch forum (y)
Aangezien dit mm werk ,is lastig om dit een naam te geven ! Hou het in de gaten en laat het groeien tot je een fotootje kun nemen 👍
 
Thanks, heb nog verder gezocht op het www, nog geen hits jammergenoeg. Een foto lukt (nog) niet, is idd erg klein.
Mocht ik alsnog iets vinden, dan post ik direct. Het lijk vooralsnog niet iets schadelijks.
 
Bovenaan