Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Vlog over De Jong Marinelife

Tanne

Tanne
Op Youtube staat een vlog waarin de vlogger De Jong Marinelife bezoekt. Leuk om eens een kijkje achter de schermen te nemen. Ik kende de vlogger niet, maar met 1,26 miljoen abonnees zal hij vast wel iets goed doen.

De Jong Marinelife is in Europa één van de grootste leveranciers voor winkeliers en dierentuinen. Ik denk dat iedereen wel dieren in zijn bak heeft die bij De Jong vandaan komen.

Kijk zelf:
 
Op Youtube staat een vlog waarin de vlogger De Jong Marinelife bezoekt. Leuk om eens een kijkje achter de schermen te nemen. Ik kende de vlogger niet, maar met 1,26 miljoen abonnees zal hij vast wel iets goed doen.

De Jong Marinelife is in Europa één van de grootste leveranciers voor winkeliers en dierentuinen. Ik denk dat iedereen wel dieren in zijn bak heeft die bij De Jong vandaan komen.

Kijk zelf:
Super interessant merci om te delen. 👍🏼😋
 
Bedankt voor het delen Tanne; was leuk om te zien tot het Lemax (?) gebeuren;)
Graag gedaan. En waarschijnlijk vonden anderen het aquariumgedeelte juist weer saai... :D
 
Spijtig dat de meneer in het filmpje 0 kennis heeft van wat hij te zien krijgt.
Tsja, alles is te koop.

Heb wat meer bekeken van hem, maar behalve filmen zie ik hem niets aan de bak doen.
Door mijn kinderen kende ik hem al, maar persoonlijk heb ik niets met youtubers.
 
Das de nieuwe tijd blijkbaar van die youtube / vloggers / influencers. In mijn ogen allemaal k... volk op een paar na. Sorry vond geen mooier woord ervoor... spijtig genoeg vind de jeugd het geweldig. In de meeste gevallen gaat het over niets maar toch bakken geld verdienen. Los daarvan vond ik het heel interessant een glimp op te vangen wat de jong allemaal doet.

Ach ja wat doen we er aan? :p
 
Super mega mooi bedrijf! Maar die kerel van het filmpje de blogger of vlogger of hoe het mag heten.... zeeeer irritant , had ik al gezegd zeeeeerrr irritant 🤣🤣🤣
 
Al die blogger en vloggers .
Wat zie je nou echt inhoudelijk van het bedrijf.
Die irritante gozer staat er toch maar gewoon voor een ding, gratis vis en koraal.
En zelfs dat kan hij niet eens zelf in zijn aquarium doen.
Want als je goed kijkt zie je mensen in een de jong shirt zijn aquarium vullen.
Hij door zoon kut filmpje de hele zooi gratis ,want dat krijgen die klaplopers.
En wij in de winkels de hoofdprijs betalen.
En dan weet ie nog niet eens genoeg van zijn hobby af , dat merk je aan de opmerkingen over div vissen in het filmpje.
Gewoon verbannen zulke gasten
 
Wat zie je nou echt inhoudelijk van het bedrijf.
Die irritante gozer staat er toch maar gewoon voor een ding, gratis vis en koraal.
En zelfs dat kan hij niet eens zelf in zijn aquarium doen.
Want als je goed kijkt zie je mensen in een de jong shirt zijn aquarium vullen.
Hij door zoon kut filmpje de hele zooi gratis ,want dat krijgen die klaplopers.
En wij in de winkels de hoofdprijs betalen.
En dan weet ie nog niet eens genoeg van zijn hobby af , dat merk je aan de opmerkingen over div vissen in het filmpje.
Gewoon verbannen zulke gasten
Niet veel inderdaad
Zelf heeft hij er 0.0 verstand van het aquarium wordt voor hem onderhouden en persoonlijk vindt ik de mensen die dat doen ook niet super slim in de keuzes die ze maken. Ik heb een paar stukjes gezien uit de filmpjes maar het is gewoon niks. Domme keuzes en iemand die zijn vissen zelf niet kan onderhouden dus het zal (denk ik) ook niks worden.

En als je nog beter kijkt dan staat er aquadeco op de shirts. Die doen alles volgens mij.

Voor de rest ben ik het volledig met je eens ik vraag me af wat de mensen van de jong hebben gedacht toen hij weer weg was😅
 
Wat zie je nou echt inhoudelijk van het bedrijf.
Die irritante gozer staat er toch maar gewoon voor een ding, gratis vis en koraal.
En zelfs dat kan hij niet eens zelf in zijn aquarium doen.
Want als je goed kijkt zie je mensen in een de jong shirt zijn aquarium vullen.
Hij door zoon kut filmpje de hele zooi gratis ,want dat krijgen die klaplopers.
En wij in de winkels de hoofdprijs betalen.
En dan weet ie nog niet eens genoeg van zijn hobby af , dat merk je aan de opmerkingen over div vissen in het filmpje.
Gewoon verbannen zulke gasten
Dus koralen en dieren zijn helaas geen lang leven beschoren, vermoed ik.
 
Leuk kijkje bij de Jong.
Ik verwacht dat de betreffende winkel de bak volledig in onderhoud heeft zoals dat bij bedrijven ook vaak gebeurt. Het werk dat hij zelf aan de bak doet zal wel beperkt zijn tot het voeren van de vissen (misschien maar beter ook).
 
Jezus wat een negativiteit :ROFLMAO:.

Ben blij dat de hobby op deze manier wat meer in de picture komt. Ik ben ook geen fan van deze vlogger maar iemand mag toch zeker wel een bak thuis hebben zonder daar verstand van te hebben? Als je toch betaald voor onderhoud, dan is het toch ook goed?

Bekijk de dingen in het leven is iets positiever, is een stuk leuker :).
 
wie zou het meeste plezier aan zijn bak hebben.
iemand die alles zelf uitzoekt of iemand die alles laat doen .
bak wordt dan een decoratie stuk ,
alle decoratie stukken gaan op den duur vervelen
 
wie zou het meeste plezier aan zijn bak hebben.
iemand die alles zelf uitzoekt of iemand die alles laat doen .
bak wordt dan een decoratie stuk ,
alle decoratie stukken gaan op den duur vervelen

Dat is toch zeker niet aan jou om te bepalen hoeveel plezier iemand aan zijn bak beleeft? Mijn bak is buiten een deel hobby ook voor een groot deel een decoratie stuk, dat zal bij iedereen toch zo zijn? Stel je hebt de passie maar niet de tijd en/of kennis en wil je hier niet in verdiepen omdat je het ook op een andere manier kan doen. Waarom zou die gene dan minder plezier beleven aan z'n bak. Beetje kort door de bocht....
 
Dat is toch zeker niet aan jou om te bepalen hoeveel plezier iemand aan zijn bak beleeft? Mijn bak is buiten een deel hobby ook voor een groot deel een decoratie stuk, dat zal bij iedereen toch zo zijn? Stel je hebt de passie maar niet de tijd en/of kennis en wil je hier niet in verdiepen omdat je het ook op een andere manier kan doen. Waarom zou die gene dan minder plezier beleven aan z'n bak. Beetje kort door de bocht....
ik bepaal ook niets ik stel een vraag
 
Bovenaan