Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Welkom aan Ocean Store

Doen jullie ook bestellingen verwerken op zaterdag?
Ze werken gewoon op werkdagen !
Als je zaterdag besteld krijg je je spullen op dinsdag!
Verder gewoon top service en advies
Ocean en lake is zaterdag open ga je daar even langs , kun je voelen ruiken en kopen en ook top service! Zijn trouwens nog wel meer winkels hoor Ferry tale in Almere is zelfs 7 dagen per week open !!

De keuze is reuze
 
Bestel er ook altijd alles.
had voor het eerst iets moeten retour gestuurd en cash terug storten duurde naar mijn idee wat langer dan ik gewend was maar dat gebeurt ook nooit eigenlijk.

verder top winkel en altijd zeer snel reactie op vragen.
 
Top winkel met goede service. Dit is voor online mijn enige winkel. En super snelle service ook naar belgië👍🏼👍🏼
 
Ik bestel daar alles wat ik nodig heb. Helaas wordt er op mijn vragen om advies niet of nauwelijks gereageerd, dat vind ik wel jammer. Ook vandaag besteld morgen in huis is nog niet 1 keer gelukt.
Daar hou ik dus gewoon rekening mee.

De webwinkel is zeer goed en met de zoekfunctie vind ik alles makkelijk. Daar kunnen andere webwinkels van leren.
 
Ik bestel daar alles wat ik nodig heb. Helaas wordt er op mijn vragen om advies niet of nauwelijks gereageerd, dat vind ik wel jammer. Ook vandaag besteld morgen in huis is nog niet 1 keer gelukt.
Daar hou ik dus gewoon rekening mee.

De webwinkel is zeer goed en met de zoekfunctie vind ik alles makkelijk. Daar kunnen andere webwinkels van leren.
Oh bij mij elke keer weer wel. Al elke keer was het de volgende dag op het werk.
 
Ik bestel daar alles wat ik nodig heb. Helaas wordt er op mijn vragen om advies niet of nauwelijks gereageerd, dat vind ik wel jammer. Ook vandaag besteld morgen in huis is nog niet 1 keer gelukt.
Daar hou ik dus gewoon rekening mee.

De webwinkel is zeer goed en met de zoekfunctie vind ik alles makkelijk. Daar kunnen andere webwinkels van leren.
Je moet ook voor 16:00 bestellen, dan is het er de volgende. (Tenzij je paketdienst niet levert).
 
Oceanstore goede en snelle service alleen DHL klote service telkens vertraging etc etc
 
Laatst bewerkt:
Gister een PH meter gekocht, ging bij mij niet zo als ik wou, dus de bestelling was pas om half 5, toch nog de deur uitgegaan, en ik had hem vandaag keurig netjes bij de deur. TOP !
 
100% professionaliteit, geweldige prijzen, snelle verzending. ik raad aan
 
Ik dacht ik ga ook eens op de website kijken na alle goede verhalen echter ik krijg deze melding ...... belooft weinig goeds 2CEFFA15-184F-4E4E-9BD5-4C8074CA2ECF.png
 
Ocean-store.nl linkt bij mij onmiddellijk door naar zeeaquarium-winkel.nl (= dezelfde winkel) en die site heeft gewoon een up to date beveiligingscertificaat...
 
Oceanartstore goede en snelle service alleen DHL klote service telkens vertraging etc etc

Ik heb precies het zelfde. Volgens de track en trace netjes volgende dag verstuurd maar elke keer wel paar dagen vertraging bij DHL. Elke keer verspringt dan de afleverdatum.
 
Ik heb het echt over Ocean Store (zeeaquariumwinkel.nl), bij mij altijd nog via DHL. DHL ben ik echt ontevreden over, vorige keer hadden ze mijn bestelling van bijna 1000EUR gewoon voor de deur gezet terwijl ik niet thuis was.
 
Ik heb het echt over Ocean Store (zeeaquariumwinkel.nl), bij mij altijd nog via DHL. DHL ben ik echt ontevreden over, vorige keer hadden ze mijn bestelling van bijna 1000EUR gewoon voor de deur gezet terwijl ik niet thuis was.
Oh ok omdat je oceanartstore schreef want das nog een andere. 😂😅
 
Bovenaan