Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Profiel verwijderen

ddb

ZeewaterForum lid
Beste, Waar kan ik mijn profiel (volledig) verwijderen?
Dit staat niet bij de account instellingen?
 
December pas aangemeld en wilt nu alweer weg van het forum🤓.
Valt het zo tegen dat je hier wel eens een draai om je oren krijg om je te behoeden voor een verkeerde keuze.
Jammer 🧐
 
December pas aangemeld en wilt nu alweer weg van het forum🤓.
Valt het zo tegen dat je hier wel eens een draai om je oren krijg om je te behoeden voor een verkeerde keuze.
Jammer 🧐

Draai om je oren is tot daar aan toe. Al moeten de mensen die draaien geven wat mij betreft eerst eens tijd in de persoon steken die ze een draai geven. Meestal is het toch allemaal net iets anders dan het overkomt.

Maar communicatie via internet is gewoon niet voor iedereen weggelegd.

Men voelen zich hier door manier van schrijven snel aangevallen ( dat blijkt ook uit uw aanname "draai om de oren") . Bij mij gaan zulke acties malen in het hoofd en bij uitleg geven mist de nuance want het is geschreven en het moet kort zijn want hele stukken tekst, dan zijn het epistels en word het arrogant, eigenwijs of vervelend genoemd etc.

Via het internet is het vaak zo dat trollen, mensen met grote mening of een dikke huid makkelijker overeind blijven.

Ik zelf ben hierdoor ook veel minder actief, ik heb mijn dagboek verwijderd, allemaal omdat ik steeds rond liep met een rot gevoel na zogenaamd advies op wat ik poste. Zelfs als ik niet eens om advies of hulp vroeg. Met als resultaat dat ik zwak en laf genoemd ben...

Ik post nu niets meer bijna en kijk alleen naar wat er word aangeboden.
 
Sens2006 daar heb je een punt.
Met een draai om de oren bedoel ik ook helemaal niets verkeerds.
Het kan wel zo overkomen bij een ander.
Toch moet je gewoon door alles heen kijken en je vooral niet storen.
Tuurlijk zijn er wel eens rot opmerkingen ook door mij geplaatst, want wees eerlijk we zijn niet allemaal the Saint😊 .
Maar het blijft toch een leuk forum waar veel ( soms niet om gevraagd) advies gegeven wordt.
 
Zal niet makkelijk voor je zijn , maar probeer die zogenaamde trollen te negeren.
Je kunt ook bepaalde individuen op je negeerlijst zetten zodat je je daar helemaal niet meer aan ergert.
In de eerste plaats is het dagboek van je tank voor jezelf , je kunt op die manier mooi het verloop en wel en wee van je eigen tank bijhouden .
Geloof me , er zijn meer leden die er ook zo over denken en het aantal "normale" leden zijn er altijd nog meer dan je trolletjes.
Grtz Jack
 
En heel soms kun je ook wel lachen met een trol 😂😂😂 ze staan hier gewoon voor jan met de korte achter naam.
Dus sens2006 gewoon weer lekker meedoen op het forum
 
Zal niet makkelijk voor je zijn , maar probeer die zogenaamde trollen te negeren.
Je kunt ook bepaalde individuen op je negeerlijst zetten zodat je je daar helemaal niet meer aan ergert.
In de eerste plaats is het dagboek van je tank voor jezelf , je kunt op die manier mooi het verloop en wel en wee van je eigen tank bijhouden .
Geloof me , er zijn meer leden die er ook zo over denken en het aantal "normale" leden zijn er altijd nog meer dan je trolletjes.
Grtz Jack
Dank, dat heb ik geprobeerd. Maar had liever de functie dat anderen de macht word ontnomen om te reageren in zijn geheel als je dat wilt. aan andere kant die mensen zouden in mijn wereld ook gewoon opgevoed moeten worden. Maar dan beland je in een wespennest. Wat is normaal wat is abnormaal. Dat is het lastige aan internet. Ik benader nu gewoon mensen privé.

En mijn dagboek doe ik nu niet. Alleen met bijhouden van waarden.scheelt veel stress.
 
Dank, dat heb ik geprobeerd. Maar had liever de functie dat anderen de macht word ontnomen om te reageren in zijn geheel als je dat wilt. aan andere kant die mensen zouden in mijn wereld ook gewoon opgevoed moeten worden. Maar dan beland je in een wespennest. Wat is normaal wat is abnormaal. Dat is het lastige aan internet. Ik benader nu gewoon mensen privé.

En mijn dagboek doe ik nu niet. Alleen met bijhouden van waarden.scheelt veel stress.

Ieder z'n ding nietwaar.. , je bent eigen baas dus dat bepaal jezelf.
Een dagboek zou ik je toch adviseren , het is een prachtig stukje naslagwerk...
 
wow had niet in de gaten dat dit was uitgewijd :)
Het is wel vreemd dat je je eigen profiel niet zelf kunt verwijderen, er zijn daar regels rond of zo?

In ieder geval, ik houd het als iemand hierboven. Ik lees enorm veel, zo ben ik gewoon sowieso.
Maar ik wil het zeer informatieve forum ook wel openhouden om zelf een vraag te stellen, als ik het echt eens kan weten of vinden en het is kritiek genoeg. ;)

Dus zeker bedankt aan alle informatieve posters hier, en verder moet ik die dag een slechte dag hebben gehad wat te overreageren op een ander minder tactisch reagerend lid op net mijn eerste vraag hier.
 
Bovenaan