Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Valenciennea bella

Ocean & Lake

Winkelier
Afgelopen week hebben we de Valenciennea bella binnen gekregen.
Wij vinden het 1 van de mooiste zandhappers! :)

Valenciennea bella.jpg

Ook de Oxymonacanthus longirostris en de Valenciennea wardi hebben we zwemmen. Weer eens wat anders dan de normale zandhappers en vijlvissen :)

Valenciennea wardi.jpgOxymonacanthus longirostris.jpg
 
Wow..heb ik niet goed gekeken vanochtend..:eek:
Die bella is echt bella! :cool:


:unsure: Hmm...misschien maar goed, dat ik die niet in real life heb zien zitten.. :ROFLMAO:
 
Dat is goedkoop....
 
Kunnen jullie de Valenciennea bella voor mij reserveren ?
 
Kunnen jullie de Valenciennea bella voor mij reserveren ?

We hebben er nog 2 zwemmen, maar helaas zijn deze al gereserveerd en worden als het goed is deze week opgehaald.
Mocht dit niet zo zijn, houden we ze voor je vast :)
 
We hebben er nog 2 zwemmen, maar helaas zijn deze al gereserveerd en worden als het goed is deze week opgehaald.
Mocht dit niet zo zijn, houden we ze voor je vast :)
Helemaal goed ik hoor het wel alvast thks
 
En zijn ze opgehaald anders neem ik ze beide naar almere ❤️

Je hebt geluk!
We krijgen helaas geen reactie meer van de geïnteresseerde, dus we hebben ze al voor je apart zitten :)
 
Je hebt geluk!
We krijgen helaas geen reactie meer van de geïnteresseerde, dus we hebben ze al voor je apart zitten :)
Hoi hoi dat is te gek kom ze volgende week ophalen !! Thks alvast dat koppeltje zal het in almere naar zijn hebben de pindaworm groeit goed en heeft het naar zijn zin
 
Hoi hoi dat is te gek kom ze volgende week ophalen !! Thks alvast dat koppeltje zal het in almere naar zijn hebben de pindaworm groeit goed en heeft het naar zijn zin
 

Bijlagen

  • E77BF16F-A03A-4DCA-AD2F-5CEF50C079FE.jpeg
    E77BF16F-A03A-4DCA-AD2F-5CEF50C079FE.jpeg
    122,3 KB · Weergaven: 66
Bovenaan