Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Foto's techniek kast onder aquarium

schildpadjee

ZeewaterForum lid
Goedemiddag,

Ik vind het erg interessant foto's van de techniekkast te zien onder het aquarium, zouden jullie fotos willen plaatsen van hoe jullie het hebben?
 
wow dat ziet er goed uit zeg! interessant ook, graag ontvang ik nog meer voorbeelden, ik ga mijn kast aanpassen dus ideeen zijn heel wenselijk om te zien.!!
 
Chaos :)

Maar door de plaatsing van mijn aquarium is de kast eronder maar 30 cm diep, dus dat is een beetje behelpen

PC189689.jpg
 
Pas opgestart dus ziet er nog fris uit :)

IMG_20180714_190559.jpg
 
image.jpgimage.jpg
 
Vraagje? Hoe heb je die dj switch bovenin het kastje gemonteerd? met beugels ofzo?
Hey,

Ik heb dit met 2 L beugels gedaan die ik in de gamma heb gehaald.

Groetjes
Frank
 
Ik heb deze sump eronder. nu vraag ik me af die horizontale roosters die heb ik er niet in, zitten er wel bij overigens maar de vorige eigenaar heeft daar gewoon een powerfilter inhangen. Zouden jullie deze roosters wel of niet erin leggen? en komen hier dan filterwatten op?
Of beperkt dit de doorstroom in de sump?eheim-aquariumset-incpiria-marine-300-zwart.png
 
en dat linker vak is voor osmose water heb ik me laten vertellen, ik denk om daar een pompje in te zetten om het over te pompen bij verdamping. maakt het uit dat het water in de tussentijd stilstaat in deze kamer?
 
Is dat stevig heb je daar toevallig een fototje van?

Hier een foto zoals gevraagd

IMG_20180815_083557 (1).jpg

Ik heb de brede L ijzers genomen en daardoor zit de switch stabiel en vast.

Grts
Frank
 
en dat linker vak is voor osmose water heb ik me laten vertellen, ik denk om daar een pompje in te zetten om het over te pompen bij verdamping. maakt het uit dat het water in de tussentijd stilstaat in deze kamer?

Ik gebruik dezelfde sump. Linker vak is inderdaad osmose stilstand is geen probleem. Vak is bij mij meestal leeg naar +-5 dagen dan vul ik eem weer bij. Het gedeelte met roosters, heb ik de roosters uitgehaald en de latjes van glas eruit gesneden. Nu heb ik daar ruimte om een reactor te plaatsen en de sensor van het ATO systeem.
 
Ik gebruik dezelfde sump. Linker vak is inderdaad osmose stilstand is geen probleem. Vak is bij mij meestal leeg naar +-5 dagen dan vul ik eem weer bij. Het gedeelte met roosters, heb ik de roosters uitgehaald en de latjes van glas eruit gesneden. Nu heb ik daar ruimte om een reactor te plaatsen en de sensor van het ATO systeem.
Heb jij dat hij automatisch bijvult? en hoe heb je dat gerealiseerd?
 
Bovenaan