Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Zeewatermanifestatie 2007

Wij vonden het ook een geslaagde dag !!
Leuk dat je even met mede aquarianen kan spreken.
We hebben weer wat meer info gehad en vonden de lezing van habib erg goed:goed: knap werk.
De dag was goed verzorgt ook hier de complimenten aan Freddy.
Dus volgend jaar zullen we er weer bij zijn:) .
Ps stond je fiets er nog Freddy.
FF een foto van na het buffet
 

Bijlagen

  • 23  nov 2007 en 141.jpg
    23 nov 2007 en 141.jpg
    84,9 KB · Weergaven: 48
Laatst bewerkt:
Mijn fiets stond er idd nog.


Groet
Freddy

zebra zei:
Wij vonden het ook een geslaagde dag !!
Leuk dat je even met mede aquarianen kan spreken.
We hebben weer wat meer info gehad en vonden de lezing van habib erg goed:goed: knap werk.
De dag was goed verzorgt ook hier de complimenten aan Freddy.
Dus volgend jaar zullen we er weer bij:) .
Ps stond je fiets er nog Freddy.
FF een foto van na het buffet
 
Hoefde gelukkig niet te lopen, maar was daar vanmorgen om 11 uur alweer de laatste spullen opgehaald.

Groet
Freddy

zebra zei:
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het gisteren ook erg leuk en gezellig!

Ik heb van de lezingen er veel opgestoken.
Nathalie, Marcel: het was leuk om jullie nog eens te ontmoeten ,Michel:bedankt voor nog wat verdere informatie en de babbel, en Karl, erg bedankt dat je me gebracht en teruggebracht hebt.
 
Nogmaals, het was echt erg leuk en gezellig.
Marcel en Nathalie, Freddy, Mathijs, Mefisto en Aïssa leuk jullie ontmoet te hebben in levende lijve.
Leuke foto by the way van ons, mocht je er nog meer hebben mail ze ons ff keer.
 
freddy complimenten voor het organiseren van de dag en een ieder die ik ontmoet heb het was leuk om ook eens te zien hoe je in levende lijve er uitziet.;)

groetjes en tot een volgende keer

wim nijland
 
Sorry maar het is jammer dat ik vel forum namen het gezicht niet van heb gezien, heb alleen Aissa nog gauw een hand kunnen schudden:)

Zebra niet gezien,dbout, martinV en nog veel meer mensen helaas volgend jaar maar met een a4 boven mijn hoofd :p
 
arjen_D zei:
Sorry maar het is jammer dat ik vel forum namen het gezicht niet van heb gezien, heb alleen Aissa nog gauw een hand kunnen schudden:)

Zebra niet gezien,dbout, martinV en nog veel meer mensen helaas volgend jaar maar met een a4 boven mijn hoofd :p
Een naambordje zou wel handig zijn ja, het staat ietwat knullig, maar spreekt mekaar wel makkelijker aan!

Tis een idee...
 
't Was een welbestede middag en een groot compliment voor de organisatie. Alles liep op rolletjes! Hopelijk krijgen we de inleiding van Habib nog ergens op papier want die dwingt toch tot een nadere bestudering. En wanneer er volgende keer idd naamkaartjes oid gebruikt worden zal het nóg leuker worden.
 
Ook deze middag was weer goed geslaagd , dat een aantal mensen elkaar reeds kenden of met elkaar waren mee gekomen ,is eerder het probleem om met anderen , zoals ik die alleen was, in contact te komen . Misschien is het een tip voor de organisatie van volgend jaar ;
om de toegangskaarten wat aan te passen, zodat zij eventueel opgespelt kunnen worden.
en voor volgend jaar is (wat ik van Freddy heb vernomen ) de datum vast gesteld op 29 november.
 
Ernst.


Binnenkort is alles na te lezen op de website www.zeewatermanifestatie.nl

Groet
Freddy



Ernst zei:
't Was een welbestede middag en een groot compliment voor de organisatie. Alles liep op rolletjes! Hopelijk krijgen we de inleiding van Habib nog ergens op papier want die dwingt toch tot een nadere bestudering. En wanneer er volgende keer idd naamkaartjes oid gebruikt worden zal het nóg leuker worden.
 
Cor,


Idd dat is een goed idee vanje om de kaarten in pas formaat te maken dan kan je ze op 2 manieren gebruiken als toegangskaart en als naam bordje.

Groet
Freddy


cor zei:
Ook deze middag was weer goed geslaagd , dat een aantal mensen elkaar reeds kenden of met elkaar waren mee gekomen ,is eerder het probleem om met anderen , zoals ik die alleen was, in contact te komen . Misschien is het een tip voor de organisatie van volgend jaar ;
om de toegangskaarten wat aan te passen, zodat zij eventueel opgespelt kunnen worden.
en voor volgend jaar is (wat ik van Freddy heb vernomen ) de datum vast gesteld op 29 november.
 
ja ik was ook van de partij samen met stuifbol (joeri)
was wel een heel leuke dag
alleen spijitig dat we sommige mensen niet herkent hebben van forum
mss toch zoals je zei wat naambordjes zou wel handig zijn
 
Het was een hele gezellige dag.Maar wie kent wie.Ik heb regel matig gevraagd aan de organisatie of die mensen al binnen waren die ik graag wou spreken,de namen waren allemaal al bekend van diegene die zou komen.Maar hopelijk gaat het volgend jaar beter.Dan komen er zeker twee dagen.
 
Sorry maar het is jammer dat ik vel forum namen het gezicht niet van heb gezien, heb alleen Aissa nog gauw een hand kunnen schudden:)

Zebra niet gezien,dbout, martinV en nog veel meer mensen helaas volgend jaar maar met een a4 boven mijn hoofd :p

Al weer 10 jaar geleden waar blijft de tijd zou je zeggen,maar ik vond het altijd wel heel gezellig !!

Mvg,

Martin.
 
Bovenaan