Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Wat close ups.

zeefanaat

Senior Forumlid
Was even tevreden naar de bak aan het kijken en dacht ik maak eens wat foto’s. Zomaar een test eigenlijk.
Leek me wel leuk om met jullie te delen. Alleen de vissen hadden geen zin om te poseren...

Bijlagen

LALA

Senior Forumlid
Ik zie hele mooie soorten Acrotjes er tussen:eek::cool: En zoals meestal het mooiste is niet het makkelijkste helaas, dus ik wens jou heel veel plezier ermee en succes is ook zeker niet overbodig!
Groet, Lara

OP
OP
zeefanaat

zeefanaat

Senior Forumlid
Thx Lara! En het leuke is dat er 2 nog van jou komen, alleen behoorlijk gegroeid. De Acropora formosa en de hydnopora.
Verder heb ik mijn dosis pech behoorlijk gehad, maar mag momenteel niet klagen.

LALA

Senior Forumlid
Thx Lara! En het leuke is dat er 2 nog van jou komen, alleen behoorlijk gegroeid. De Acropora formosa en de hydnopora.
Verder heb ik mijn dosis pech behoorlijk gehad, maar mag momenteel niet klagen.
Dat is idd apart! dat was zeker tijdje geleden! :eek: want dat wist ik niet eens meer!!!:eek::biggrin: En die koralen heb ik ook niet meer!:biggrin: Sinds ik paar jaar terug blauwe varianten Formosa mocht hebben...

OP
OP
zeefanaat

zeefanaat

Senior Forumlid
Ja is zeker al even geleden. Toen een flinke dip in de bak gehad en nu is alles dus helemaal opgebloeid en doet het super. De hydnopora is denk ik 20cm in doorsnede.

Dat is ook een mooie variant! Wil ik ook wel hebben. 😁

LALA

Senior Forumlid
Ja is zeker al even geleden. Toen een flinke dip in de bak gehad en nu is alles dus helemaal opgebloeid en doet het super. De hydnopora is denk ik 20cm in doorsnede.

Dat is ook een mooie variant! Wil ik ook wel hebben. ��
Ik heb nog veel mooie stekken hoor! niet eens de helft heb ik verkocht! Dus mocht je weer in de buurt zijn... van harte welkom hier!!!:eek:

Bovenaan