Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Vragen en opmerking nieuwe forum software

Als ik via telefoon kijk naar de laatste berichten, zie ik mijn (uitzonderlijk mooie) avatar staan bij sommige (nieuw gestartte) onderwerpen, terwijl ik er niet in gereageerd heb. Sommige topics zijn net aangemaakt en heb ik nog nooit gezien.
Ik snap wel dat het forum verfraaid dient te worden met mijn bijzonder fijne avatar, maar voor mij is het wel eens verwarrend.
Hebben hier meer mensen last van?
 
het mobiel interface is er stukken op voorruit gegaan, maar met het uitsluiten van tapatalk is veel functionaliteit verloren gegegaan.

Als dit gecompenseerd wordt zou dat een hele vooruitgang zijn. ik denk dat het merendeel van de nieuwe generatie leden via mobiel inlogt, of althans dat prefereert...

de groep die nog via de computer inloggen is langzaam aan afnemen of verstokt aan oude gewoontes.
 
Hoi,
Stomme vraag ik gebruik ook altijd tapatalk.
Maar is er ook een andere app waar ik me kan inloggen op het forum?

Helaas is op m'n mobiel de deskopversie gewoon niet prettig.

Groet
 
Hoi,
Stomme vraag ik gebruik ook altijd tapatalk.
Maar is er ook een andere app waar ik me kan inloggen op het forum?

Helaas is op m'n mobiel de deskopversie gewoon niet prettig.

Groet


Hier ook, was heel gemakkelijk dat alle forums onder 1 duimdruk zaten
Kregen ook meldingen van berichten & dergelijke op gsm

Nu telkens webadres intypen om te kijken of iets is verzonden
 
Wat ik dus merk is hier niets aan te doen.
Ook dat ik nu pas op merk dat er een reactie is gekomen vind ik vervelend.

Wil graag een nieuw dagboek beginnen, maar twijfel of ik um zal onderhouden met deze format zeg maar.

Niemand die een andere app heeft of een ander format ding ofzo.

Groet
 
Ik zou het ook prettig vinden als de Tapatalk mogelijkheid er weer in geïntegreerd kan worden. De mobiele site is op zich wel ok, maar toch niet gemaakt voor smartphone bediening. Tapatalk maakt het wel geschikt.
 
Hoe hebben jullie de instellingen staan dan?
Ik ben best kritisch over webgebruik op mobiel, maar de layout en bediening van het nieuwe design bevalt me wel.
Ik gebruik de optie "laatste nieuwe posts" als standaard, zo is in een oogwenk te zien wat er nieuw is..
 
Bij mij staat hij op geen achtergrond en geen gridlayout. Wat ik met name beter vind in Tapatalk is.

  1. Fotoweergave en het vergroten hiervan
  2. Navigeren tussen de verschillende pagina's in een topic
  3. Notificaties
  4. Klikken op onderwerpen (wellicht is dit ook te wijten aan de resolutie van mijn smartphone.)

Het is allemaal geen ramp en het werkt allemaal, maar de integratie van tapatalk in een forum is volgens mij vrij eenvoudig. Wanneer hier een hoop mensen blij van worden lijkt mij het een kleine moeite.
 
In reply #42 staat het antwoord waarom tapatalk niet wordt gebruikt:

"In verband met veiligheids issues met Tapatalk zal de koppeling hiermee voorlopig niet terug komen.
Het huidige forum is zeer goed te benaderen via een mobile device."
 
In reply #42 staat het antwoord waarom tapatalk niet wordt gebruikt:

"In verband met veiligheids issues met Tapatalk zal de koppeling hiermee voorlopig niet terug komen.
Het huidige forum is zeer goed te benaderen via een mobile device."

Duidelijk, had niet het hele topic doorgelezen. :censored:
 
Hier ook, was heel gemakkelijk dat alle forums onder 1 duimdruk zaten
Kregen ook meldingen van berichten & dergelijke op gsm

Nu telkens webadres intypen om te kijken of iets is verzonden
Ik mist de tapatalk support ook wel vanwege de foto hosting. Nu die ik het via een omweg en Post ik eerst via tapatalk op een ander forum en plakt het daarna hier.
Maar ik snap ook dat niet iedereen op multiplatform post.
 
Zeker als je 491 pagina's hebt ?Bekijk bijlage 493723

Je kan toch op 'jump to new' klikken?

(mbt notificaties, ik krijg wel alerts als er iemand mij quote, of post op een topic van mij. Je kan zelfs aanzetten in preferences dat je een alert krijgt voor elke post na jouw post etc, even zoeken in de instellingen dus!)
 

Bijlagen

  • Screen Shot 2018-08-27 at 16.34.11.png
    Screen Shot 2018-08-27 at 16.34.11.png
    84,1 KB · Weergaven: 4
Bovenaan