Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Vraag over noordzee aquarium

webdwaas

ZeewaterForum gebruiker
Hallo,

ik had een vraag over noordezee aquarium dieren. is dit mogelijk om deze overtelaten wennen in een tropische zout aquarium? kan namelijk aan een aantal zeesteren en anemoonen komen. stuk of 100 en dacht lijkt me wel leuk om een noordzee anemoon er bij te hebben.

Maar ik dacht misschien kan je die overwennen door langzaam de temp. te verhogen en ook eventueel zoutgehalte.

Hoop dat iemand weet of dit kan
 
Als dat zou werken dan zouden de anemonen die je kan krijgen ook in de tropische zee zitten. Overigens is het zoutgehalte van de Noordzee lager dan dat van een tropische zee.
Elk dier zijn eigen biotoop.
 
Dat dacht ik al daarom dacht ik ga het eerst vragen voor ik het ga proberen!
dan laten we ze lekker zitten waar ze zitten! vind een noodzee bak er bij iets te veel van het goede
 
Haha ik kan je alles leveren wil je 1000 zee steren ik regel ze voor je haha hier in de haven van rotterdam zitten er echt heeeel veel!
 
Vangen en invriezen. Er zijn er genoeg hier op het forum die de harlekijngarnaal ermee willen voeren. Ik weet het ben zelf een (ex) Rotterdammer, Wil niet meer terug na een leven in het Brabantse. Was vandaag nog even in Rotterdam moest wel want de A20 was afgesloten. Veel oude bekende straten en visstekken gezien, maar toch niet het gevoel van jammer dat ik daar niet meer woon.
 
Ja ik woon ook niet echt in rotterdam gelukker er buiten anders word ik gek haha!

Nee ga ze niet dood maken vind ik zielig! koop het wel in de winkel! haha dan doet iemand anders het
 
Bovenaan