Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

verzendkosten tritontest

sanderkever

Senior Forumlid
Vandaag voor het eerst een triton test gedaan. Maar het verzenden viel me nogal tegen. OP de handleiding staat dat er postzegels op het doosje moeten. Ik wist niet hoeveel dus ben naar het postkantoor gereden. Moest ik het als pakje verzenden. Kostte me toch 9 euro.

Hoe doen jullie dat normaal?

gr. Sander
 
Ik verstuur dat als enveloppe en niet als pakket (doosje heb ik nog niet gezien)
Vanuit Belgie kost dat dacht ik 3,6 of 3,9 euro .
Wegen ze wel gewoon af .
 
had hier precies hetzelfde,de nieuwe verpakking past net niet door de brievenbusgleuf op het postbedrijf,dat is dan 13euris dan heb je wel track and trace :(
 
Beetje platvouwen en dan past het wel. 3 international zegels erop en gaan. Vul overigens je eigen adres niet in op de voorkant. PostNL stuurt dan het pakketje naar jezelf :confused:

Maar inderdaad de envelop was een stuk makkelijker, of ze moeten het doosje ietsje kleiner gaan maken.
 
Dat doosje gaat echt niet door de brievenbus. Helaas heb ik wel mijn adres ingevuld. Zal mij benieuwen dan.

Zonder t&t was het 9 euro.

Gr. Sander
 
volgende keer gaak maar ff op het doosje staan :)
 
had hier precies hetzelfde,de nieuwe verpakking past net niet door de brievenbusgleuf op het postbedrijf,dat is dan 13euris dan heb je wel track and trace :(

Daarom kun je ook beter zelf frankeren, en het pakketje door de opening van de brievenbus "stampen" (32mm). Als dat lukt dan komt het wel aan.
Gaan ze op het postkantoor met het "maatje" aan de gang, dan is het betalen...:biggrin:
 
Kan wel je eigen adres invullen maar dan moet je er een kruis door zetten.

1 keer pakketje teruggekregen (zonder kruis) daarna (met kruis) nooit meer problemen gehad.

Ik betaal ruim 6 euro., maar nog niet met doosje opgestuurd.
 
De envelop ging met twee internationale zegels zo in de bus. Het doosje kun je platmaken of anders vervangen door een envelop.

Inderdaad NIET je eigen adres invullen in het daarvoor bestemde vakje, je krijgt 'm dan door de post weer thuis bezorgd... Ik zet m'n adresgegevens altijd elders op de envelop.

Ik heb opgevangen dat er in de nieuwe doosjes een envelop gestopt gaat worden, maar platmaken is dus een prima oplossing zoals eerder aangegeven.
 
Ja. Die envelop zat er bij mij al in. Ik was alleen zo slim om hem toch nog in het doosje te doen.
 
Gelukkig nog kunnen regelen. Ff naar de post. Pakje lag er nog. Adres doorgestreept[emoji1303]
 
Hahaha ik heb laatst ook het doosje geplet zodat het door de brievenbus kon. Maar nog beter dat Triton er nu een enveloppe bij doet. Ze kregen waarschijnlijk opmerkelijk veel gestampte doosjes binnen :p
 
Bovenaan