Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Top service !!!

Frank & Tamara

Senior Forumlid
Ik heb afgelopen maandag de OsmoPure 100 GE de luxe besteld met een los nitraat filter.
Woensdag was alles al binnen en keurig verpakt afgeleverd.

Vandaag alles aangesloten en het draait perfect. Het effect van de boosterpomp, hiervoor had ik dit niet, is geweldig en het osmosewater stroomt met een flinke straal in mn opvangton i.p.v. druppelend. Hij staat nu zo'n 30 minuten te spoelen en de uitstroom is nu al 0 ppm.
Ik laat het hem nog even spoelen, maar ben nu al blij met de aankoop :biggrin:.

Mijn "oude" TDS meter heb ik nu aangesloten op het inkomende water (260 ppm) en het water wat uiteindelijk mn osmosevat inloopt ( 0 ppm)

2.jpg1.jpg

Osmoseapparaat.nl ........... toppie !!


Groeten Frank
 
hallo frank

He" Frank

Hier een berichtje uit zwijndrecht,mooi apparaat heb je gekocht.ik heb zonet een kleinere variant binnen gekregen de 50 gpd met di-filter en tds meter,ga zo meteen even het spul uitpakken.

Ik hoop je binnenkort weer eens te zien op de vereniging,maar ik heb begrepen dat je het druk hebt via hans,maar we spreken elkaar nog.

gr. bert
 
inderdaad top service bij osmoseapparaat.nl!
aanrader! heldere communicatie, en kreeg advies voor het gebruik van di filter in plaats van silicaat. had verschil van 10 euro binnen 2 dagen terug op rekening
 
Vandaag mijn bestelde osmopure 100 Ge delux direct na ontvangst aangesloten.Na een uurtje spoelen en laatste filter erbij geplaatst was er een uitstroom van o ppm.
Geweldig apparaat !
 
Ik had via marktplaats een nagelnieuwe OSmopure 100 ge gekocht.
Deze is met verzenden beschadigd, er was een nippel afgebroken van
de boosterpomp...
Gevraagd aan osmoseapparaat.nl of deze los te koop was, en dat was zo.

Ik heb deze zonder hoeven te betalen nieuw mogen ontvangen...

Dit is service met een grote S...

bedankt Rikkert
 
Bovenaan