Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Theo - Super Verwarming

aquaholland

Winkelier
Mag ik U voorstellen aan mijn beste vriend Theo. De nieuwste verwarming van HYDOR.


Theo is uw beste verwarmingsvriend die u niet snel in de kou laat staan.

Theo wint prijzen op elke tentoonstelling of beurs waar hij gedemonstreerd wordt.

Theo is de meest geavanceerde aquarium verwarming die momenteel op de markt is.

Theo is gemaakt van glas, maar is sterker dan elke andere verwarming.

Theo wordt niet gestuurd door een kwetsbaar bi-metaal maar door een bedrijfszekere microschakelaar.

Theo heeft geen verwarmingsspiraal maar een gepatenteerde, vrijwel onverwoestbare, polymeer verwarmingsfolie.

Theo kan zonder problemen uit het water gepakt worden en weer ondergedompeld – ook al is hij gloeiend heet.

Theo barst niet als hij gedeeltelijk droog staat zoals een andere verwarming.

Theo schakelt zichzelf na 45 seconden uit als hij (gedeeltelijk) droogvalt of uit het water wordt genomen.

Theo is compact van formaat. De 50 Watt verwarming zelfs kleiner dan elke andere verwarming.

Theo is niet duurder dan een andere verwarming – wel stukken beter.

Theo is ideaal in de handen van kinderen.


Heel vers van de pers, dus mogelijk heeft uw plaatselijke speciaalzaak hem nog niet, maar ze kunnen hem vanaf vandaag bij ons bestellen.
 
Vanaf gisteren bij ons leverbaar. (Seven Seas)
Met dank aan John. ;)
 
Is theo er ook in 300 watt of meer ?
 
De Theo verwarming is voorlopig leverbaar in 50, 100, 200 en 300 Watt. Een zwaardere uitvoering is niet gepland, wel de tussenliggende wattages 75, 125, 150 en 250 Watt.
Wanneer deze types op de markt komen is nog niet bekend.
 
De Theo 50 Watt heeft een lengte van 17,8 cm.
De Theo 100 Watt is 22,6 cm lang, de Theo 200 Watt 30,6 cm en de 300 Watt 39,4 cm.
De prijzen zijn vergelijkbaar met een andere goede verwarming, maar voor die prijs heb je dan wel een verreweg superieur apparaat.
Voor de prijzen wil ik verwijzen naar de aquariumwinkels.
 
Komen ze ook nog richting denhaag of rotterdam?
Groet Ton.
 
In Rotterdam zijn ze al beland, Den Haag komt nog.
Om oneerlijke concurrentie te vermijden kan ik zelf echter geen winkels noemen, dat zul je zelf moeten uitzoeken.
Je kunt altijd aan je plaatselijke winkelier vragen ze in het programma op te nemen en daartoe contact met ons op te nemen.
 
okee ik zal het voorstellen aan de winkelier waar ik vaak komt .
groet ton.
 
Ik heb vandaag een demo gezien van het apparaat.
En ik moet zeggen dat het echt een toppertje is.
Geen angst meer dat het ding kapot gaat omdat er geen water meer in de sump staat. Gewoon uit het water te halen terwijl de stekker erin zit. Mooi stukje techniek :)

gr,
Ivan
 
Bovenaan