Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Tanked !

Jan Willem Esselaar

Reef dreamer
 
 
 
 
Mooi hè ? Ben een keer bij de opname geweest, heel apart allemaal. Dit bedrijf is een klant van ons.

Dennis
 
Hier is voor enkele maanden al een topic over geweest.

En om eerlijk te zijn, zijn het maar een paar prutsers bij elkaar. Als je soms ziet wat ze maken en verzinnen is dieronwaardig.
 
Het is inderdaad heeeeeeeeel Amerikaans. Maar dat is nou eenmaal wat de klant daar wilt hebben. Zo zie je in de USA veel vissen bakken met spier witte decoratie takken bijvoorbeeld.

Dennis
 
Het is inderdaad heeeeeeeeel Amerikaans

Enige nuance is wel op zijn plaats, iedereen noemt dit Amerikaans,maar dit is niet geheel terecht.
Ik heb zelf veel contacten in de states, kom er ook met enige regelmaat (28 september zit ik ook op de Macna 2012 in Dallas) en geloof me: de weerstand in de VS tegen dit programma is enorm vanuit de serieuze hobbyisten.
op sommige punten (koraal / viskweek, enz.) lopen ze zelfs aardig voor op ons.
 
Ach het is gewoon entertainment. Een beetje in de trant van Cake boss. Ik moet altijd wel lachen om die New Yorkers ! ;):cool:
 
 
Ze zijn misschien niet zo vis vriendelijk maar man toch , ze maken onwaarschijnlijk speciale bakken .
Twijfel wel hard bij de meesten qua onderhoud , laat staan om gewoon de vooruit te kunnen poetsen .
 
Ik heb ze er niet echt op kunnen betrappen dat ze vis onvriendelijk bezig waren. Of ik moet iets gemist hebben ?
 
Typisch amerikaans, maar wel super vet.

Wat mij opviel is dat hun kraanwater tappen, en er dan zout bij gooien.
Weinig osmose water te zien...
 
Typisch Amerikaans, groot en smakeloos.
Waarom maken ze niet eens echt iets moois. Bijv een grote bak met veel echt steenkoraal ipv die plastic handel en tv-schermen in een aquarium.
 
Bovenaan