Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

rsm 650 van leo

Dat kun je dan net even niet gebruiken Leo.
Gelukkig lijkt alles weer op z'n pootjes terecht te komen... :eek:
Je hebt een mooi aquarium!
 
even een update de imperator is overleden , de led verlichting is er uit nu weer geheel t5 buizen
over gegaan op triton met doseer systeem bak draait nu bijna perfect ben zeer tevreden geen flap of andere alg meer te vinden:biggrin:
gr Leo
20170108_122110_1483905469408.jpg20170715_155915_1500127204450_resized.jpg20170715_155921_1500127207878_resized.jpg20170715_155927_1500127211221_resized.jpg
 
Beste Alex
Sorry voor de late reactie maar ik ben niet zoveel online
Het is zeker jammer het was een mooi en levendig visje wel jong nog maar het is niet anders:mad:
Als alles goed gaat dan komt as zaterdag een xanthurum de rest van de vissen gezelschap houden
als ik de vis tenminste mee krijg van Aquacompleet (hij at nog niet goed vandaar)
Ik hoop dat hij een lang en gelukkig leven in de bak hier tegemoet gaat
gr Leo
 
Ook een hele mooie vis Leo, let wel op dat deze vrij groot kunnen worden.
Tip: laat de vis net zolang bij de handelaar zitten totdat hij goed eet, ook al duurt dit nog een paar weken.

Geduld.
 
na een tijd niet aktief te zijn geweest hier op het forum even een kleine update.
na een zeer zware aanval van de dino te hebben overleeft is er een half jaar geleden een chocolade dokter in gegaan welke nog geel was maar nu donkerder aan het
worden is (omkleuren) pracht vis die dikke maatjes is geworden met de gele dokter .
Gistermiddag is er een grote keizer aan het bestand toegevoegd het gaat geheel naar wens met de bak
vis 3.jpgvis 1.jpgvis 2.jpg
 
een paar weken geleden een juve droomkeizer toegevoegd en gaat na een moeilijke periode met de imperator nu goed gelukkig.
vandaag een ATI Carbon Ex unit toegevoegd ben benieuwd hoe de bak gaat reageren.
gr Leo20190728_171016.jpg20190905_102314.jpg
 
Hai Leo,

Kun je al iets zien in de bak na de aanschaf van de scrubber?
Wat gaf de doorslag om deze aan te schaffen? Werkte de wierenfilter niet voldoende?

Gr. kerstin
 
Erik80 is een mooie juve droomkeizer en hij doet het goed gelukkig.
Ed62 mijn ph was wat aan de lage kant 7.7 na de inzet van de ATI carbo Ex is deze nu gestegen naar 8.
Ook schuimt de schuimer veel beter af en zie ook een daling van de alggroei op de stenen.
Een positief effect dus blij mee.
gr Leo
 
Bovenaan