Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Raar zwemende schaakbord lipvis

Richardt

ZeewaterForum lid
Misschien een hele rare vraag sinds een aantal dagen heeft mijn lipvis raar zwem gedrag? Kan dit liggen aan zijn zwemblaas? Eten doet hij goed en is net zo actief als normaal. Maar hij laat zich soms lijkt door de stroming op zijn kop mee nemen en zwemt daarna weer verder.

 
Hallo Patrick, bedankt voor je antwoord.
Het gedrag wat hij op 5 seconden doet doet hij de hele dag. Bij het voeren doet hij het juist niet. Maar misschien zijn het gekke kuren haha
 
Misschien ziet ie zn eigen reflectie in het glas.
Je kan eens kijken of ie het blijft doen als je de ruit dik laat bealgen. Of kijken of het gedrag verergerd als je een spiegel voor de ruit zet.

Ter zijde/ter check, je weet dat deze vis 25cm wordt en op den duur garnalen, slakken, etc voor voedsel zullen worden aangezien?
 
Laatst bewerkt:
dankjewel erbe, hij doet t elke x waar de stroming staat. Ik ga dat proberen. Dat hij 25 cm in het wild word weet ik. Zijn maar weinig aquarium gerealiteerde dingen over te vinden. De winkel waar ik hem vandaan had had er ook eentje in zijn eigen aquarium gehad en die is niet groter dan 12 cm geworden. Als hij te groot wordt en ik zie dat hij het niet naar zijn zin heeft gaat hij natuurlijk naar een ander groter verblijf. Ik wil zelf ook naar de red Sea 525 gaan als ik het aquarium goed stabiel blijft draaien.
 
Bovenaan