Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Post's Reefer XL 525

OP
OP
p0st

p0st

Senior Forumlid
Vandaag maar eens alle buttons van mijn frag rock "overgeplakt" op het rif, zodat het lekker zijn gang kan gaan!

OP
OP
p0st

p0st

Senior Forumlid
Tijd voor de September update :D

[video=youtube;uZLHZslFR0M]https://www.youtube.com/watch?v=uZLHZslFR0M[/video]

Dennis tb

Senior Forumlid
Erg mooi en schoon rif 👍. Je kunt zien dat er na is gedacht over de scape en de plaatsing van de koralen. Heel mooi.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

OP
OP
p0st

p0st

Senior Forumlid
Erg mooi en schoon rif 👍. Je kunt zien dat er na is gedacht over de scape en de plaatsing van de koralen. Heel mooi.
Dank voor het compliment Dennis! Ik heb inderdaad een poosje lopen dubben over de scape, en dit is het geworden, ben er zelf ook erg blij mee!

Heel leuk naar te kijken.. Filmpje is goed gelukt!

Groetjes Sander
Thanks Sander, mooi dat het aanspreekt!

OP
OP
p0st

p0st

Senior Forumlid
Dankje Alex! Het is een dagelijkse bezigheid dus elke dag proberen we het een beetje mooier te maken :)

Hier weer wat foto's van de laatste paar dagen!

Overzichtsfoto tijdens "zonsopkomst" in de ochtend

Mijn zoa-hoekje begint alweer lekker vol te groeien

Ook het LPS hoekje wordt steeds kleurrijker

OP
OP
p0st

p0st

Senior Forumlid
Vandaag heb ik een hele mooie rode gorgoon gevonden, ik voer inmiddels dagelijks Fauna Marin Ocean Plankton en een beetje ReefRoids van Polyplab bij dus hopelijk overleeft deze gorgoon het een poosje!

Daarnaast ook gelijk weer even een video update gemaakt :)

[video=youtube;CE6zDgK6YZg]https://www.youtube.com/watch?v=CE6zDgK6YZg[/video]

sined

ZeewaterForum gebruiker
Zeer mooi rif Anton,:cool:.Mooie kleuren van gezonde koralen. Dit rif wil ik een jaar verder nog eens zien,dat gaat gewoon mega zijn,;).

Grtz Denis.

Bovenaan