Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

posters/flyers maken

Jan Harbers

administrator
Hallo,

We zijn van plan om posters/flyers te laten maken.

Wie heeft nog een kennis/relatie die dit goedkoop voor ons wil verzorgen?

moeten wel full-color zijn.

we wachten af

Het forum beheer
 
Jan,

Weet je al wat je nodiig hebt.

Aantal
Formaat
etc
is er al iets opgemaakt.

Ken voldoende drukkers uit eigen netwerk.

Ik hoor het wel.

Dennis
 
hoi jan


als het hier om een kleine oplage ca 100 stuks en een maximaal formaat van a3 voor de posters dan is digitaal drukken mischien een stuk goedkoper dan full colour off set drukken en de kwaliteit is vrijwel het zelfde

zelf ben ik grafisch vormgever en ik zou evt. wel de flyers en of posters willen ontwerpen (kosteloos) en ik zou een offerte kunnen laten maken bij de digitale drukker. ik hoor het wel

groeten gerben
 
Hoi Jan,

een heel goed, maar vooral goedkoop adres is www.designgraphics.nl. De prijzen staan op de site.

Vraag maar naar Wim Janssen en hij regelt het.

Gr. Roy (den Hartog)
 
Ik heb de volgende aanbieding binnen gekregen:

5000 x A3 poster full color voorzijde 250 grams glanspapier EUR 340,-
5000 x A5 flyer full color beide zijden, 250 grams glanspapier EUR 220,-

5000 posters is teveel van het goede 2000 moet ruim voldoende zijn voor deze keer. Zal mij benieuwen wat ze dan kosten
 
dit is volgens mij een redelijke prijs, en het zal natuurlijk wat je zegt een stukje goedkoper als je 2000 ex laat drukken maar sta niet raar te kijken als het verschil tussen 5 of 2000 niet heel erg groot is want de grootste kosten zijn doorgaans de stel en opstart kosten

gaat het hier om full colour off set of digitaal druk?
 
Ik bestel altijd bij www.flyerwire.nl


Prijzen Flyer A5 300 grams 5000 stuks dubbelzijdig full Color € 175,00
Posters A3 Full Color 2000 stuks € 260,00

Mijn ervaringen zijn erg goed met dit bedrijf heb meerdere malen besteld daar.
Suc6 met de zoektocht.
 
Bedankt voor het meedenken zitten interessante adressen bij.
Ik ga informatie opvragen.
 
1 laatste tip dan maar:

Veel drukkerijen geven trouwens flinke kortingen wanneer je hun logo op de poster of flyer vermeldt.
 
Waarom laatste tip.....doorgaan zou ik zeggen.

Maar je informatie klopt wel 10 tot 15% heb ik gemerkt. Ik weet niet dat we dar gaan doen, op een A3 poster moeten ze wel een redelijk logo plaatsen.
Ik heb inmiddels een bedrijf gevonden die wel wil sponseren en nee geen bedrijf uit onze branche.

Aquashopping zei:
1 laatste tip dan maar:

Veel drukkerijen geven trouwens flinke kortingen wanneer je hun logo op de poster of flyer vermeldt.
 
Laatst bewerkt:
Sorry Jan,

Ik meende dat je het topic een beetje wilde afsluiten, omdat je iedereen bedankte voor de tips......
 
Sorry is niet nodig. vind het prachtig dat jullie meedenken en we zijn in 2 dagen tijd al een stuk goedkoper uit.



Aquashopping zei:
Sorry Jan,

Ik meende dat je het topic een beetje wilde afsluiten, omdat je iedereen bedankte voor de tips......
 
printcarrier.com

300 gr dubbelzijdig a5 5000 stuks 164,22 (btw in)
250 gr dubbelzijdig a5 2500 stuks 78,54 (btw in)

250 gr dubbelzijdig a3 2500 stuks 265,37 (btw in)
 
Prima tip..Bedankt!!!

WilliamBloemen zei:
printcarrier.com

300 gr dubbelzijdig a5 5000 stuks 164,22 (btw in)
250 gr dubbelzijdig a5 2500 stuks 78,54 (btw in)

250 gr dubbelzijdig a3 2500 stuks 265,37 (btw in)
 
mmm

Zelf nog nooit problemen gehad met deze firma...
Maar een gewaarschuwd man ....
 
printvisie met www.flyersonline.nl 100% betrouwbaar en goede prijs/kwaliteit

Voor grote bedrijven koop ik drukwerk in en als de klant om bodemprijzen vraagt en constante kwaliteit is niet perse een issue dan wijk ik uit naar printvisie.
Met constante kwaliteit bedoel ik vervolgoplage is exact dezelfde kwaliteit als de eerste oplage. dus blauw is in vervolgoplage niet ineens lichtblauw...

deze partij heeft mij nog nooit teleurgesteld met betrouwbaarheid in levering, tamelijk belangrijk als je drukwerk inkoopt voor derden.
 
5000 A5 Flyers en 2500 A2 posters zijn besteld bij Printweb Media BV

Worden volgende week afgeleverd.
 
Bovenaan