Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Plaats hier alle overige opmerkingen, die met de verhuizing te maken hebben.

Ik ben benieuwd waar het aan kan liggen Peter. Ik ben in elk geval niet het enige forumlid waarbij de email achterwege blijft, mijn instellingen zijn correct en mijns inziens zit het foutje mogelijk in de instellingen van het vbulletin menu, maar het kan ook te maken kan met foutieve instellingen na overgang van de server, waarbij de emailinstellingen misschien niet juist zijn doorgevoerd (dat denk ik zelfs eerder dan een foutieve instelling in vbulletin).
 
Hier staan ook alle instellingen juist ingesteld.
Het vreemde is dat ik na de overgang van het forum geen emails meer kreeg, toen ineens kreeg ik er een stuk of 6 tegelijk en daarna geen mail meer gezien?
Dan lijkt het mij toch dat het niet aan de instellingen kan liggen?
 
Hoi Hans en Marjan

Op 29 nov. 2009 (dus net voor de verhuizing) lag onze smtp server een of twee dagen eruit, na het herstarten van de server kreeg ook ik een aantal achterstallige mails over ontvangen pbtjes binnen, sindsdien werkt bij mij alles weer naar behoren.

Maar zoals ik reeds vermelde, hadden wij deze storing voor de verhuizing.
 
Ok.. dus die +/- 6 mails die ik kreeg zijn dan te verklaren.
Blijft dat ik daarna totaal geen mail meer heb gehad en wel degelijk pb's.
 
Bij mij blijft ook hetzelfde verhaal als Hans gelden: een hele riedel mails tegelijk binnen gehad, maar daarna nog tig pb's ontvangen en geen emailnotificaties daarvan ontvangen.

Dat is tot op heden nog steeds zo, want ook vandaag en gister weer pb's ontvangen zonder melding via email.
 
En de e,-mail adressen zijn nog steeds correct ???
 
Bij mij wel, is al jarenlang een en dezelfde, nooit geen wijziging in ondergaan sinds mijn aanmelding op dit forum.
 
Hebben jullie nog een ander e-mail adres ?

Gewoon voor test

Je mag het e-mail adres ook via pb naar mij sturen

Ik krijg dan een mailtje als jullie een pb hebben gestuurd :biggrin:
 
Nou dan heb jij nu als het goed is een melding per email ontvangen inderdaad :p

We kunnen wel wat uittesten op de account van ArmandoH. Ik log op zijn account even in op een andere pc.
 
Ben zelf al even aan het testen geweest, maar ook ArmandoH ontvangt op zijn emailadres geen notificatie van een toegestuurde pb aan hem door MarjanH.
Test is uitgevoerd op twee computers met ander ip-adres en opgeschoonde geschiedenis/cookies etc.

Ik kan dan ook niet anders denken dat niet alleen ik en Hans dit probleem hebben, maar dat dit moet gelden voor veel meer forumleden en dat het probleem werkelijk in de serverinstellingen of vbulletininstellingen moeten zitten.
 
En als ik dan zojuist lees dat een nieuw aangemeld forumlid ook geen email heeft ontvangen om zijn account te bevestigen, dan bevestigd dat mijn vermoeden dat het aan de emailinstellingen cq doorzendinstellingen ligt en niet aan de gebruikers.
 
Er wordt inmiddels aan gewerkt

Het kan nog wel een tijdje duren, dus geduld, geduld, geduld en nog eens geduld
 
Geduld geduld geduld en nog eens geduld??????wie weet wat ik allemaal voor vreselijk belangrijke mailtjes mis:biggrin::biggrin:

Er wordt inmiddels aan gewerkt

Het kan nog wel een tijdje duren, dus geduld, geduld, geduld en nog eens geduld
 
Geduld geduld geduld en nog eens geduld??????wie weet wat ik allemaal voor vreselijk belangrijke mailtjes mis:biggrin::biggrin:

Daar hebben wij niets mee te maken. ;)

Je mist hooguit een mailtje dat je een pb hebt ontvangen, maar aangezien jij dag en nacht dit forum onveilig maakt, mag dit euveltje de pret niet drukken :p
 
Peter het is uit tussen ons!










ps ik krijg nog steeds geen emails:biggrin::biggrin::biggrin:
 
Arnold heeft alles nagekeken en ook contact gehad met de hoster.
Het blijkt dat de mails correct weggaan bij hun maar nooit op de bestemming aankomen.

Mijn vermoeden is dat het te maken heeft met de problemen van vorige week, we hebben toen op de spam blacklist gestaan.

Wat ook opvalt is dat het o.a e-mail betreft die aan KPN gerelateerd is, nl de volgende providers:


Kpnmail.nl
Plannet.nl
Hetnet.nl


We houden u op de hoogte.

Hoor net van Peter dat chello ook niet werkt, heeft volgens mij niets met KPN te maken
 
Laatst bewerkt:
Volgens ons is het mail probleem nu opgelost?

(We weten niet waarom)
 
Bij mij in elk geval wel (emailadres planet.nl, kpn internet), bedankt voor alle inspanningen Arnold :).
 
Bovenaan