Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

picasso en Gele zeilvindoktersvis

Duge

ZeewaterForum lid
Vraagje, kan een picasso samen met een Gele zeilvindoktersvis in hetzelfde aquarium?
thanks :)
 
Ben het eens met bovenstaand: het kan. Mijn gele zeilvin is ongeveer 10cm en mijn picasso 20cm en dat gaat prima. Zo heel af en toe willen ze elkaar wel eens met de staart duidelijk maken wie er de baas zou zijn, maar dat gaat over en weer maar zonder echt problemen.
 
Heb zlef ook een gele dokter en picasso in de bak en moet zeggen dat de picasso en dokter heel gemoedelijk naast elkaar door de bak heen dwarrelen.
Een ander verhaal is het tussen de dokter en de zwartrug keizer, dat zijn niet de beste maatjes.
En dan is het voornamelijk de gele dokter die de boosdoener is.
Het valt mij wel op dat als de keizer zich niet laat intimideren door de gele dokter, het opjagen snel over is, maar soms laat de keizer zich dus wegjagen en dan lijkt het of de gele dokter zich oppermachtig voelt, en blijft hij steeds achter de keizersvis aan zwemmen.
Maar al met al gaat het toch vrij goed op dit moment, het is zeker niet meer zo erg als in het begin, nu doet ie hooguit 2 a 3 x per dag een poging om de keizersvis op te jagen om verders vrolijk zij aan zij door de bak heen te zwemmen.
Dus bij mij heeft de picasso en gele dokter geen enkel probleem opgeleverd
 
Bovenaan