Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Osmoseapparaat.nl is deze webshop (nog) betrouwbaar(sorry per ongeluk dubbel geplaatst)

RandyKnol

New member
Ik heb een osmoseapparaat welke bij een aangeschaft aquarium zat. Voor gebruik wil ik de filters vervangen en kwam op de site van Osmoseapparaat.nl.

Ik kan weinig tot geen review vinden maar merk wel dat ze al sinds december telefonisch onbereikbaar zijn. Op hun website wordt gezegd wegens drukte.

Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met dit bedrijf in de laatste twee maanden?
 
Ik heb een osmoseapparaat welke bij een aangeschaft aquarium zat. Voor gebruik wil ik de filters vervangen en kwam op de site van Osmoseapparaat.nl.

Ik kan weinig tot geen review vinden maar merk wel dat ze al sinds december telefonisch onbereikbaar zijn. Op hun website wordt gezegd wegens drukte.

Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met dit bedrijf in de laatste twee maanden?
Top service en scherpe prijzen en een goede website je kunt je spullen bestellen naar het type osmose app wat je hebt
 
Vorige maand nog een osmoseapparaat gekocht. Prima bedrijf, prima product en zeer netjes verpakt.
 
Zeker. Al meerdere malen besteld. Altijd vlot geleverd en er word met je meegedacht mocht je vragen hebben.

Prima webshop

Ps. Genoeg reviews te vinden:
 
Bovenaan