Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Henk weg?

MichelleStefanie

ZeewaterForum lid
Hoi allemaal,

Ik heb sinds vorige week een Henk aangeschaft en hij zwom lekker rond tot vandaag, want ik kan hem nergens meer vinden...
Hij was zeer actief, ging van steen naar steen en zat lekker te happen op de stenen en de achterwand.
Komt dit vaker voor?
Aangezien ik dit niet zelf zo goed kon vinden dacht ik ik vraag het toch maar even.
Misschien reageer ik te snel maar ik vind het toch een beetje gek..

Groet Michelle
 
Heb je al in de overloopkamer en, wanneer je een openbak hebt, op de grond onder en achter het aquarium?
 
Ja ik heb een dichte bak.. klein uitsparinkje maar dan had ik hem wel moeten vinden lijkt me.. overloop hebben we ook gekeken maar zien we hem zo ook niet zitten...
 
Yes henk is weer terug! Blijkbaar niet goed gezien hij zat toch in de overloop. Mn vriend had alles eruit gehaald en toen zat ihenk helemaal in het vierde blok al.
Gelukkig is hij er weer.
 
Yes henk is weer terug! Blijkbaar niet goed gezien hij zat toch in de overloop. Mn vriend had alles eruit gehaald en toen zat ihenk helemaal in het vierde blok al.
Gelukkig is hij er weer.

Zo zie je maar, in ieder geval goed voor Henk! :)
 
Bovenaan