Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

help

victor47

ZeewaterForum lid
hallo ik heb even advies nodig ik heb laast wat stekken gehaald en nu op 1klein steentje met stekje sterpoliepen groeien nu glas anemonen nu is het een klein steentje waar ik zo bijkan is he wijshed m hetsteentje eruit te pakken en de glasanemoon te verwijdern met een mesje of moet ik beter gaan injecteren met een middeltje?
 
Misschien kan je de sterpoliep er af peuteren. Dan het steentje weggooien.
Sterpoliep is vrij sterk, ik heb nu een heel veldje wat eerst allemaal kleine stukjes was.
 
Misschien kan je de sterpoliep er af peuteren. Dan het steentje weggooien.
Sterpoliep is vrij sterk, ik heb nu een heel veldje wat eerst allemaal kleine stukjes was.

ja stom dat ik dar zelf niet aan heb gedacht heb dit onmidelijk gedaan sterpoliepje liet makkelijk los en steentje weggegooid had ook nog wat andere stekjes daar meegenomen gorgoon en keniaboompje daar zie ik gelukkig op de steentjes nog niets al kwamen ze wel uit de zelfde stekken bak maar ga het wel
even extra in de gaten houden ben ook blij dat ik de keus heb gemaakt om met een nano van 80 liter te beginnen zodat ik vanalles kan leren en zeker iedere dag veel in de bak kijk om van alles te ondekken en zien wat er allemaal spontaan groeit zoals kokerwormpje en een ledertje wat ook al redelijk snel groeit volgend jaar wil ik naar een grotere bak maar eerst valt er nog veel te leren en de hulp van het forum hier is ook geweldig

grt vic
 
Bovenaan