Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Garantie jebao

Hallo dit is mijn mening !!!

Jij mag je mening ook neerzetten :p
 
Ik heb net bij de topic 'dit zit op ons levend steen' een stuk gezet over de manier zoals we elkaar behandelen op het forum. Helaas gebeurd hier weer hetzelfde...jammer dat we het niet netjes kunnen houden met zijn allen.
 
Dank voor de mensen die ons steunen :eek:, maar met een negatieve post zoals deze zakt bij ons wel eens de moed in de schoenen. Onze intensie is er altijd om iedereen te helpen en zullen dit ook blijven doen.

Iedereen mag ook gewoon z'n mening geven, maar mensen moeten zich ook eens bedenken wat voor schade ze aanrichten aan een bedrijf door negatieve berichten de wereld in te slingeren. Zeker als men altijd netjes te woord is gestaan en tegemoet zijn gekomen, wat we ook niet hadden kunnen doen, maar dat wordt er dan nooit bij verteld.
 
Begrijpelijk! Een verhaal heeft altijd 2 kanten, volgens mij zijn deze beide geplaatst..... tijd om dit topic te sluiten?!?
 
Een slotje zou een verstandige keuze zijn.
Ook hier leren we weer van.
 
Ik sluit mij aan bij de reactie van Anthony. Op grond van artikel 17, boek 7 van het Burgerlijk Wetboek moet "de zaak" voldoen. De koper mag er redelijkerwijs vanuit gaan dat "de zaak" in dit geval een pomp, bij normaal gebruik een x aantal jaren functioneert. Mijns inziens dient een pomp bij normaal gebruik minimaal vijf jaar te functioneren. Indien in die periode een defect optreedt, mag de koper reparatie dan wel vervanging eisen. Indien de verkoper meent dat er geen sprake was van normaal gebruik, dient hij dat onderbouwd aan te tonen. Wanneer de verkoper niet wil meewerken aan reparatie dan wel vervanging, kan de koper de koopovereenkomst ontbinden. De garantieperiode is overigens alleen in het belang van de fabrikant.
 
SLOTJE!!!

We hebben twee kanten aangehoord en zijn er wel klaar mee.
 
Seaflower, ik heb er nog nooit slechte ervaringen mee gehad. Communicatie is top en er wordt op tijd geleverd.
Mijn ervaring is dat ze er alles aan doen om de klanten te goed helpen.

Wat een gezeik over zo een pompje. Welke stekker is er nu eigenlijk vanaf? Die tussen de controller en pomp?
Ik heb hier nog wel zo een stekker voor je, kan je die aan je kapotte pomp hangen.
 
Wie ben jij om te bepalen dat er een slotje gaat op een topic dat je zelf niet hebt aangemaakt?
Laten we even teruggaan naar de reden van deze topic....juistem! Een bedankje voor de service door Seaflower!
 
Wie ben jij om te bepalen dat er een slotje gaat op een topic dat je zelf niet hebt aangemaakt?
Laten we even teruggaan naar de reden van deze topic....juistem! Een bedankje voor de service door Seaflower!

Wie ik ben,, gewoon iemand wie het niet nodig vind om op een forum een winkelier slecht te maken.
Zoiets doe je rechtstreeks met de winkel.

***tekst verwijderd***
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan