Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Arno Klumpers

Jan Harbers

administrator
Via het nl forum werd ik op de hoogte gesteld dat Arno Klumpers in coma is en waarschijnlijk niet meer ontwaakt.

Op verzoek van zijn zuster dit bericht:
Help!
Uit naam van Arno stuur ik (zijn zus) dit bericht: Arno is in coma en zal daaruit niet meer ontwaken. Zijn geliefde tropische dieren zijn dringend op zoek naar een nieuw thuis. Alle bakken moeten voor het weekeinde leeg zijn. Wie wil/kan de dieren tegen zeer gereduceerd tarief komen afhalen? Bakken en apparatuur mogen ook weg. Als iemand alles zou willen overnemen, dan heeft dat de voorkeur en kan er een speciale regeling worden getroffen. Er kan contact worden opgenomen via 06-15075373 Paula Klumpers.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
veel sterkte
 
3 jaar geleden samen met Peet bij Arno met een kop koffie voor de bak , zenuwachtig en onzeker over het zeewateravontuur wat we gingen beginnen , laat in de middag terug naar camping , een hoofd vol met informatie , maar ook dat ene waar ik het meest aan gehad heb '' als je problemen heb , bel me dan ''.
dank je wel Arno voor alle adviezen op zeewatergebied , maar ook dank je Arno voor al onze nachtelijke gesprekken op persoonlijk gebied toen ik het even heel moeilijk had

Marijke , kinderen en verdere familie, heel veel sterke in deze moeilijke tijd
 
Bericht van Facebook.

Met een ontzettend groot verdriet moet ik jullie mededelen dat we vrijdagavond even na 22:00 uur afscheid hebben moeten nemen van Arno Klumpers.
Arno heeft meer dan 25 jaar zijn kennis en kunde gedeeld met een ieder die hulp nodig had. Naast de drie boeken die hij heeft gepubliceerd was het ook een grote vraagbaak voor elke zeewater liefhebber.
Vooral zijn ontzettend grote kennis op het gebied van ziektes maakte hem tot een groots man.
 
idd, Arno is gisteravond, thuis in zijn woonplaats Holtum in bijzijn van zijn vrouw Marijke en dieren overleden, 57 jaar.
Ik en mijn vrouw zijn donderdag nog bij hem geweest om afscheid te nemen, wetende dat hij niet meer zal ontwaken.
Ik ken Arno al bijna 25 jaar, is zeker een exentriek persoon en niet iedereen kon het vinden met hem, maar wij wel.
Heb van Arno het zeewater avontuur geleerd, en tot op de dag vandaag nog profijt van.
We hebben vele middagen doorgebracht voor zijn showbak en gepraat over zeewater ,maar ook andere dingen kwamen aan orde.
We zullen hem missen en veel sterkte Marijke, zijn zus Paula en verdere familie.....

Marcel en Ilona, tot weerziens ooit.....
 

Bijlagen

  • contactpersoon.jpg
    contactpersoon.jpg
    21,5 KB · Weergaven: 118
Arno, even had ik een brok ik m'n keel na het trieste nieuws.

Toen ik net begon op het zeewater gebied heb je mij als leermeester veel geleerd als beginneling.
Ik heb je een paar keer mogen helpen in je winkel om ervaring op te doen. Soms was je eigenwijs maar ondanks dat gaf je goed advies.

Helaas door omstandigheden van onze zijde is ons contact met jou en Marijke verwatert en hadden we geen contact meer.

Ik heb je nooit mogen bedanken voor je advies en hulp die je me hebt gegeven dus bij deze......BEDANKT !

Het gaat je goed en zal wat ik geleerd heb mogelijk weer doorgeven aan andere starters.

Marco, Anouk, Kyano en Luca
 
Voor degene die nog iets nodig hebben voor zeewater, : 22 en 23 oktober op het huis adres volledige leeg verkoop van de voorraad webshop voor 50 % nieuw, maar ook gebruikte materialen van de stellingen , van lampen , pompen , kalkreactor, afschuimer tot het kleinste materiaal als rotors en andere onderdelen.

https://www.atol-marinelife.nl/

gr. Marcel
 
Sterkte aan de familie. @Arno : Er zijn zeker riffen in the afterlife.
M
 
Vandaag pas heb ik het droevige nieuws gehoord via JP van Reef Company.

Arno was een ontzettend eigenwijze man met het hart op de juiste plaats.

Net zoals zovelen ben ik hulpeloos met deze hobby begonnen, met een klein hartje, bang en zenuwachtig om toch maar iets mis te doen! Altijd stond die A-rots online klaar om hulp te bieden en de gemoederen te bedaren.
God wat ben ik die man dankbaar geweest!!!!!!

Door de jaren heb ik Arno heel erg goed persoonlijk leren kennen, net zoals zijn rots in de branding Marijke en uiteraard de honden en katten die onlosmakelijk verbonden zijn aan huize Klumpers.

We waren het niet altijd eens en oh ja, we hebben verhitte discussies gevoerd maar steeds ging ik naar huis met een voldaan gevoel. Het leek wel alsof Arno je meer respecteerde wanneer je enige blijk van tegenwind gaf.

Dat Arno niet enkel een zeewaterkenner was maar tevens een uitstekend kok, heb ik een paar keer aan den lijve mogen ondervinden! Hij was zelfs niet te beroerd om z'n recepten met ons te delen en allerlei specerijen mee te geven.

De afgelopen jaren was ons contact (mijn schuld) verwaterd en daar heb ik nu dus verschrikkelijk veel spijt van:(:(

Ik schrijf dit bericht met een zwaar hart, dit had niet gemoeten en zeker niet op deze leeftijd.

Arno, bedankt voor je vriendschap en kennisoverdracht. Laura is er net zo kapot van als ik. Misschien, in een volgend leven....

Marijke, als je dit moest lezen; we wensen je van ganser harte enorm veel sterkte toe !!Moest iedere man een levenspartner hebben zoals jij dan zag de wereld er een stuk beter uit!

Laura en Koen
 
Bovenaan