Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium verkopen | Blue marine 60| draait nu bijna 4 jaar

WillemNano

ZeewaterForum lid
Als ik mijn aquarium met 4 clownvissen en 5 anemonen zou willen verkopen; wie heeft tips voor mij? In de zin van; hoe kan ik dit zo slim mogelijk aanpakken, want ik wil niet dat mijn dieren niet goed terecht komen. Vandaar dat ik mijn vraag hier post omdat ik er vanuit ga dat zich hier veel echte liefhebbers bevinden.

Ik heb een Blue Marine 60 nano met aangepaste apparatuur: een Tunze 9001 afschuimer, een Aqua Illumination Prime lamp met beugel (via Wifi met een app te bedienen), opvoerpomp van Sicce + verwarming. Daarnaast een extra verwarming element en een reserve sicce pomp.
Het aquarium staat op een originele zwarte Blue Marine kast en dat is een mooi geheel samen met het aquarium staat het gewoon erg goed bij elkaar.

Daarnaast heb ik nog diverse tests.

In het aquarium: 3 levende stenen, zand, 5 rode (koper) anemonen, 4 clownvissen (nemo) en 1 kardinaalbaars.

Het aquarium draait nu al bijna 4 jaar en gaat goed.

Wie heeft een idee hoe ik dit het slimst kan aanpakken? Of misschien heeft iemand interesse in de dieren? Iemand die ze een goed huis kan geven?
 
Een advertentie zetten in het verkoopforum, de forumleden zullen toch echte liefhebbers zijn.
Niets in je bak is heel moeilijk om te verzorgen, een goed geplande verhuizing zullen je dieren zeker overleven.

Recent mijn eigen bak (2,5M 1250L) verkocht, ik heb meegeholpen met de verhuizing, bak bij de nieuwe eigenaar opnieuw aangesloten enz.. dat was een volle dag werk, maar alle dieren hebben het dankzij een goede planning overleefd.
 
Bovenaan