Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aan alle ATI hybrid gebruikers

Heb je de lamp al op de dongel zelf gezet , zonder de usb kabel ertussen
 
Gewoon ff resetten door de knoppen in een ruitvorm (boven, onder, links, rechts) tegelijkertijd indrukken.

Groet frank
 
Heeft het wel ooit gewerkt?
Niet alle kabels zijn compatibel met alle lampen. De productiedatums spelen een rol.
Maar als het voorheen wel gewerkt heeft zou ik het bij de PC zoeken.

Hallo,

ik kan geen connectie meer maken met de lamp. Blijft haperen op 0% en dan krijg ik een foutmelding.
Al de software op pc geüpgraded maar helpt niet. Het USB rondje wordt blauw, maar die van de lamp niet. De lamp werkt wel, maar kan niets meer veranderen.

Wie weet raad?

groeten

joakim
 
Ja hoor, werkte tot over een week of 4 perfect. Sindsdien geraak ik niet meer binnen. Ik heb al 2 pc gebruikt maar steeds zelfde probleem. Zelfs met een nieuwe doggle werkt het nog niet. Het lampje van de usb gaan wel, maar bij de lamp blijft uit en dan krijg ik de foutmelding. Ik heb mijn pc aangesloten op een andere lamp en dit werkte perfect.

Grtz

Heeft het wel ooit gewerkt?
Niet alle kabels zijn compatibel met alle lampen. De productiedatums spelen een rol.
Maar als het voorheen wel gewerkt heeft zou ik het bij de PC zoeken.
 
Bovenaan