Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Nijkerk's rif

Moest vanmiddag mijn berichtje afbreken doordat de visite voor de deur stond.. ;)

Heb namelijk toen ik thuis kwam aan het begin van de middag nog wat koraaltjes verplaatst en vastgezet in de bak. Ook de buttons hebben weer een mooi plekke gekregen!

Uiteraard heb ik ook nog wat foto's gemaakt, dus die wil ik jullie niet onthouden... ;)

Mooi oranje is niet lelijk:
ImageUploadedByTapatalk1367181793.293133.jpg

ImageUploadedByTapatalk1367181821.746524.jpg

ImageUploadedByTapatalk1367181831.079336.jpg

Dit kleine stukje kruipende montipora, maar even bovenop het rif gezet, zodat deze voldoende licht krijgt:
ImageUploadedByTapatalk1367181844.007902.jpg

ImageUploadedByTapatalk1367181893.931064.jpg
 
Bas ze zijn prachtig

Wat hebbe die buttens tog mooie kleure.
Groetjes wesley
 
Het was idd wel gezzelig vanmorgen. Jammer dat ik niet echt lege plekken in mijn bak had om meer mee te nemen. Maar dat scheld wel voor in mijn portemonnee ;-)
 
Re: Nijkerk's rif (RSM250)

Het was idd wel gezzelig vanmorgen. Jammer dat ik niet echt lege plekken in mijn bak had om meer mee te nemen. Maar dat scheld wel voor in mijn portemonnee ;-)

Hoi Reza, als ik straks mijn nieuwe bak heb staan kom ik graag wat plekjes vrijmaken in je bak.. :rolleyes::p..alternatief is groter gaan voor je, maar ja..gezien je verhaal zondagochtend denk ik niet dat je ega dat goed gaat vinden..haha!
 
Re: Nijkerk's rif (RSM250)

Een dagje vrij betekent ook ff tijd voor Max! :rolleyes:;)

Ff een waterwissel gedaan van zo'n 40 liter en de kousjes met Rowaphos en Rowacarbon vervangen. Mijn afscuimer begon het weer wat minder te doen, dus ook die maar even aan een schoonmaakbeurt onderworpen. Zo..Max kan er weer even tegen!

Ook de camera er maar weer ff bijgepakt voor wat close-ups.

Enjoy!

IMG_2497.jpg

IMG_2498.jpg

IMG_2500.jpg

IMG_2501.jpg

IMG_2514.jpg
 
Re: Nijkerk's rif (RSM250)

Ziet er mooi uit allemaal,ben vooral weg van je veldje kokerwormen.
 
Bovenaan