Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

LARA's RIF ARENA

Dank je wel! Alleen T5 lampen waaronder maar 2 blauwe van 8

Heb je de actinic, of de blue plus?

Ik heb sinds kort ook een 8x T5 unit, en zou graag iets meer fel groen hebben (zoals ik eerst onder LED had).

Ik heb nu 4x Aqua Blue Plus, 3x Blue plus, en 1x Coral plus (die zat nog bij de unit...).

Ben benieuwd wat jij hebt! Op je foto's komen de snoep kleurtjes altijd mooi fel uit!
 
Heb je de actinic, of de blue plus?

Ik heb sinds kort ook een 8x T5 unit, en zou graag iets meer fel groen hebben (zoals ik eerst onder LED had).

Ik heb nu 4x Aqua Blue Plus, 3x Blue plus, en 1x Coral plus (die zat nog bij de unit...).

Ben benieuwd wat jij hebt! Op je foto's komen de snoep kleurtjes altijd mooi fel uit!

Niet Actinic, maar Aqua Blue Plus heb ik, verder 2x Coral Plus en 4x witte (Aqua blue special) alles van ATI.
Dank je wel! De foto's komen idd mooier uit als er niet te veel blauw licht in de bak is, vind ik.
 
Niet Actinic, maar Aqua Blue Plus heb ik, verder 2x Coral Plus en 4x witte (Aqua blue special) alles van ATI.
Dank je wel! De foto's komen idd mooier uit als er niet te veel blauw licht in de bak is, vind ik.

Wow, dat had ik niet verwacht! Ik dacht altijd dat jij extreem blauwe lampen had. Dan hebben we (op 1 coral plus/blue plus na) dus eigenlijk hetzelfde :)

De Coral plus vind ik zelf wat te paars eigenlijk, ik zit te overwegen nog actinic erbij te nemen. Maar die geeft dan weer niet zoveel groei..
 
Wow, dat had ik niet verwacht! Ik dacht altijd dat jij extreem blauwe lampen had. Dan hebben we (op 1 coral plus/blue plus na) dus eigenlijk hetzelfde :)

De Coral plus vind ik zelf wat te paars eigenlijk, ik zit te overwegen nog actinic erbij te nemen. Maar die geeft dan weer niet zoveel groei..

Als je naar de foto's keek die later in de avond waren genomen dan alles ziet idd veel blauwer uit;) want als mijn hoofdlicht (6 lampen dus) uit gaat, dan gaat automatisch nachtlicht aan, en dat is puur blauwe LED! Dan blijft nog 2 T5 lampen bijlicht aan (1x blauw en 1x wit). als je de foto's in mijn advertenties kijkt die in de stekkenbak waren genomen dan is het weer ander verhaal...;)
 
Als je naar de foto's keek die later in de avond waren genomen dan alles ziet idd veel blauwer uit;) want als mijn hoofdlicht (6 lampen dus) uit gaat, dan gaat automatisch nachtlicht aan, en dat is puur blauwe LED! Dan blijft nog 2 T5 lampen bijlicht aan (1x blauw en 1x wit). als je de foto's in mijn advertenties kijkt die in de stekkenbak waren genomen dan is het weer ander verhaal...;)

Ahhhh, vandaar!!

Foto's zijn hoe dan ook prachtig :)
 
Heb gisteren een koraaltje gekocht. Ik zou nooit kunnen denken dat ik naar een Stylo in de winkel ga kijken;) Maar blijkbaar toch wel als die net anders qua kleur is!:cool: Ik had jaren een paarse variant, maar deze is echt donker blauw!

DSC03990.jpgHeb toevallig ook weer een vers levend steen gezien die ik kon niet laten liggen:p Dus dat veroorzaakte weer een kleine toepassing in de bak qua rifscaping:biggrin:
 
DSC03988.jpg
nieuw steenDSC03992.jpg en waar geplaatstDSC03994.jpgook gelijk een plekje voor nieuwe aanwinstDSC03996.jpg gele Porites vind ik op dat plekje nog steeds geschikt en nu nog leuker gele kleur op donker blauwe achtergrondDSC03997.jpg dankzij handige vorm en reliëf van de steen hoef ik niet eens deze twee koralen vast lijmen. Perfect ook als je er weer met de tijd wat stekken moet afknippen.
 
Wow die ziet er wel heel mooi uit !!!

hopelijk word de mijnes ook zo mooi met tijd [emoji7]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Bovenaan