Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

beurs voor zee aquarium ?

Etje

ZeewaterForum gebruiker
ik ben op zoek of er ergens een zee aquarium beurs is maar kan er niks over vinden weet iemand hier iets van ?
of zijn er geen beursen ?
vriendelijke gr
eduard beeuwkes
 
ik ben op zoek of er ergens een zee aquarium beurs is maar kan er niks over vinden weet iemand hier iets van ?
of zijn er geen beursen ?
vriendelijke gr
eduard beeuwkes

vivariumbeurs enne de moeite waard de interzoo in nuremberg ,vluchtje boeken gezellig hotelletje en gaan is de moeite waard
 
vivariumbeurs !!!!
nou daar had ik me meer van verwacht, gek dat er niet ergens iets leuks opgezet kan worden, allerlei beurzen zijn er maar voor ons.......................
 
vivariumbeurs enne de moeite waard de interzoo in nuremberg ,vluchtje boeken gezellig hotelletje en gaan is de moeite waard

Als je naar de vivarium beurs ga, dan kan je een korting van 2,00 euro krijgen op de entreeprijs via een speciale flyer, die ze hebben uitgeven bij diverse winkeliers.
 
Als je naar de vivarium beurs ga, dan kan je een korting van 2,00 euro krijgen op de entreeprijs via een speciale flyer, die ze hebben uitgeven bij diverse winkeliers.

Volgend weekend......reefmasters, toegang gratis!
Beloofd een mooi weekend te worden.
Voor verdere informatie zie elders op dit forum.
 
Zaterdag 24 en zondag 25 oktober: Reefmasters, van 10 tot 17 uur. TMG partycentra, Sumatraweg 22, Almere-buiten. gratis toegang!!
Zaterdag 24 en zondag 25 oktober: Reefmasters, van 10 tot 17 uur. TMG partycentra, Sumatraweg 22, Almere-buiten. gratis toegang!!
 
REefmasters staat met koeienletters op het forum :)

En Vivarium natuurlijk. Is wat breder van opzet, ook zoet en paludarium etc.

Alletwee leuk!
 
vivariumbeurs enne de moeite waard de interzoo in nuremberg ,vluchtje boeken gezellig hotelletje en gaan is de moeite waard

De Interzoo is toch niet voor particulieren? Enkel winkeliers en pers kunnen er heen of ben ik in de war.

Vivarium gaat zeker de moeite waard worden met een kleine 500 m2 aan zeewater.
 
Is er binnenkort nog iets leuks te doen in ons land of buurland?
 
Bovenaan