Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

AquaHolland importeur van VERTEX

aquaholland

Winkelier
Beste Aquarianen,

Onlangs is onze groothandel AquaHolland importeur geworden voor de Benelux van de Firma VERTEX welke zeer interessante producten voor de zeeaquaristiek op de markt brengt, waaronder zeer hoogwaardige LED verlichting. Het vlaggenschip is de "illumina LED verlichting". Deze is leverbaar in lengtes van 35, 65, 95, 125, 155 en 185cm met resp. 80w, 160w, 240w, 320w, 400w en 480w stroomverbruik.
Deze armaturen zijn 30cm breed en uitgerust met een ingebouwde computer, actieve ventilatie middels zeer stille ventilatoren en brede vleugels aan de zijkanten die dienen als koelribben.
Via de computer zijn zonsop- en ondergang en wolkensimulatie instelbaar van 0% tot 100% en ook een moonlight met maanstanden simulatie behoort tot de mogelijkheden.
De systemen zijn feitelijk opgebouwd uit blokken van 30cm. Elk blok bevat 2 pads van 40w. Elk pad bevat 16 LED's van 2,5 watt - 8 witte, 4 blauwe en 4 superblauwe. Alle 3 kleuren LED's zijn afzonderlijk qua sterkte instelbaar zodat je zelf tot op zekere hoogte de kleurtemperatuur kunt instellen.
Helaas zijn er wat aanvangs leveringsproblemen doordat aluminium en elektronica onderdelen door de grote vraag op de wereldmarkt lange levertijden hebben, maar je kunt de lampen verkrijgen via de vakhandel.
Op youtube kun je een super versneld Demofilmpje zien van de mogelijkheden van de illumina op:
http://www.youtube.com/watch?v=vHo7LTgkbZ4&NR=1

vr.gr.

John
 
Laatst bewerkt:
Beste Aquarianen,

Onlangs is onze groothandel AquaHolland importeur geworden voor de Benelux van de Firma VERTEX welke zeer interessante producten voor de zeeaquaristiek op de markt brengt, waaronder zeer hoogwaardige LED verlichting. Het vlaggenschip is de "illumina LED verlichting". Deze is leverbaar in lengtes van 35, 65, 95, 125, 155 en 185cm met resp. 80w, 160w, 240w, 320w, 400w en 480w stroomverbruik.
Deze armaturen zijn 30cm breed en uitgerust met een ingebouwde computer, actieve ventilatie middels zeer stille ventilatoren en brede vleugels aan de zijkanten die dienen als koelribben.
Via de computer zijn zonsop- en ondergang en wolkensimulatie instelbaar van 0% tot 100% en ook een moonlight met maanstanden simulatie behoort tot de mogelijkheden.
De systemen zijn feitelijk opgebouwd uit blokken van 30cm. Elk blok bevat 2 pads van 40w. Elk pad bevat 16 LED's van 2,5 watt - 8 witte, 4 blauwe en 4 superblauwe. Alle 3 kleuren LED's zijn afzonderlijk qua sterkte instelbaar zodat je zelf tot op zekere hoogte de kleurtemperatuur kunt instellen.
Helaas zijn er wat aanvangs leveringsproblemen doordat aluminium en elektronica onderdelen door de grote vraag op de wereldmarkt lange levertijden hebben, maar je kunt de lampen verkrijgen via de vakhandel.
Op youtube kun je een super versneld Demofilmpje zien van de mogelijkheden van de illumina op:
http://www.youtube.com/watch?v=vHo7LTgkbZ4&NR=1

vr.gr.

John

Ik lees dat jullie importeur zijn van vertex. Dat is toch ook die firma die met de vertex cerebra computer uitkomt? Ben daar zeer in geinteresseerd zou u mij daarvan op de hoogte willen houden als hij uitkomt en ik die bij jullie kan bezichtigen?
 
De kans dat hij dit leest is erg klein,je kan hem beter bellen.

Maar het beste is,via een winkel in de buurt.

Succes
 
Hallo Dutchguy,

De Cerebra computer is helaas nog niet leverbaar. Er zijn een tijd geleden Beta-versies uitgezet die uitgebreid getest worden.
De verwachting is dat wij de Cerebra over enkele maanden zullen kunnen leveren aan de winkels en ik zal daar dan zeker melding van maken op ons forumdeel.

vr.gr.

John van Lune

www.aquaholland.com
 
Hallo Dutchguy,

De Cerebra computer is helaas nog niet leverbaar. Er zijn een tijd geleden Beta-versies uitgezet die uitgebreid getest worden.
De verwachting is dat wij de Cerebra over enkele maanden zullen kunnen leveren aan de winkels en ik zal daar dan zeker melding van maken op ons forumdeel.

vr.gr.

John van Lune

www.aquaholland.com

:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
 
Hallo Dutchguy,

De Cerebra computer is helaas nog niet leverbaar. Er zijn een tijd geleden Beta-versies uitgezet die uitgebreid getest worden.
De verwachting is dat wij de Cerebra over enkele maanden zullen kunnen leveren aan de winkels en ik zal daar dan zeker melding van maken op ons forumdeel.

vr.gr.

John van Lune

www.aquaholland.com

Als ik besluit tot koop, koop ik hem beter bij aquaholland dit is vast een stuk goedkoper dan de plaatselijke winkelier.:biggrin:
 
Hallo Dutchguy,

Helaas, helaas.....
Wij zijn importeur en groothandel en verkopen niet rechtstreeks aan particulieren - enkel aan de dierenwinkels - dus je zult je aankoop elders moeten doen. Bij voorkeur bij 1 van de forum adverteerders.

vr.gr.

John van Lune

www.aquaholland.com
 
Ik heb al meerdere keren gelezen over de automatische reinigers voor de schuimbeker hals.

Is deze nu in Nederland te verkrijgen?
 
Ik heb al meerdere keren gelezen over de automatische reinigers voor de schuimbeker hals.

Is deze nu in Nederland te verkrijgen?

Krijgen................neeeeee!!!!!!!!!!!, maar wel te koop:):):):):)

ff googlen er zijn heel wat aanbieders
 
Hallo H2otje,

De automatische schuimbekerreinigers van Vertex genaamd VEXTRA ENGINE zijn op voorraad bij ons, alsmede speciale beker-deksels in de maten 160mm, 180mm, 200mm, 250mm en 300mm.
Ze zijn te verkrijgen via de aquariumhandel en onze forum sponsoren.
De deksels zijn voorzien van doorvoergaten om de Vectra Engine te monteren en tevens hebben ze aan de zijkant 3 speciale bouten om het deksel te fixeren op de beker. De deksels zijn geschikt voor alle afschuimers van Royal Exclusive en Vertex en ook diverse andere afschuimers waarvan de diameter van de schuimbeker overeenkomt met bovengenoemde maten. Voor de aandrijving dient een aparte tijdschakelaar of controller gebruikt te worden die de mogelijkheid moet hebben om per minuut te schakelen. Veel niet digitaal instelbare schakelklokken kunnen alleen per kwartier ingesteld worden en dat is voor de reiniging wat te veel van het goede.

vr.gr.

John
 
Is er bij u al meer bekend over de Vertex cerebra? want ik weet dat hij op interzoo geintroduceerd zou worden.
 
Is er bij u al meer bekend over de Vertex cerebra? want ik weet dat hij op interzoo geintroduceerd zou worden.

Nog een weekje wachten dan :p

Als hij er is, verwacht een uitgebreide verslag van diverse spullen waaronder de Cerebra (ten minste als de onthulling dan is) na de beurs, ik zal daar ook gaan namelijk
 
Hallo Dutchguy,

De nieuwe Cerebra computer van Vertex zal naar verwachting over enkele weken leverbaar zijn.
Ze zijn in ieder geval al geruime tijd geleden besteld door ons.

vr.gr.

John van Lune

www.aquaholland.com
 
Bovenaan