Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

plaats overloop

R

Rivièra

Guest
Hallo,

Is het mogelijk de overloop in midden, écht in het midden, van de bak te plaatsen? Zodat ik dus een mooie inkijk aan 4 zijden van het glas heb? (bak komt dus ook in het midden van de kamer, niet tegen een muur oid)

Gr. Rivièra
 
Ook vaker gezien.... niet alleen mogelijk, ook nog eens erg mooi..

Ik zou m volplakken met steen en pur, of nog mooier, iets van rifkeramiek omheen (laten) maken...

Pilaar in het midden van je bak, waar de overloop inzit....
Als ik de lotto zou winnen en de ruimte had....:eek:
 
Ook vaker gezien.... niet alleen mogelijk, ook nog eens erg mooi..

Ik zou m volplakken met steen en pur, of nog mooier, iets van rifkeramiek omheen (laten) maken...

Pilaar in het midden van je bak, waar de overloop inzit....
Als ik de lotto zou winnen en de ruimte had....:eek:

Zou ik een mega grote bak laten bouwen en daarom heen een huis :biggrin::rolleyes::cool:
 
Zou ik een mega grote bak laten bouwen en daarom heen een huis :biggrin::rolleyes::cool:


ik zou een huis in mijn mega bak laten bouwen;)
 
Ik niet, ik zou waarschijnlijk ongeveer het zelfde formaat aquarium behouden (misschien iets groter) maar dan met specials erin
koppel Keizertjes met rode strepen b.v.
Speciale koraaltjes enz
Zou meer tijd voor de hobby willen krijgen
en samen genieten van dit alles.

Groter betekend niet altijd mooier!
Maar we wijken af van het onderwerp.

Een overloop kan in het midden maar houd rekening met het feit dat een overloop herrie kan maken en bedenk het systeem dus goed. neem als veiligheid minimaal 2 buizen en als je met een durso gaat werken hou rekening met de ruimte welke je hiervoor nodig hebt.

Succes
 
Bovenaan