Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium ombouw foto's

p.s die kleine buisjes op de foto is mijn nacht verlichting (twee kleine neon buisjes)
 
p.s die kleine buisjes op de foto is mijn nacht verlichting (twee kleine neon buisjes)
Bij de Pr*x*s verkopen ze speciale glasverf. Deze verf is transparant en ook in de kleur blauw verkrijgbaar. Je kunt deze verf prima gebruiken voor je nachtverlichting. Geeft werkelijk een heel mooi effect.
 
ik heb gewoon bij een autoshop een setje neon buisjes gekocht (blauw) kost iets van 15 euro zit een omvormertje bij waar je de 2 buisjes van 15cm met een stekketje in steekt.even de buisjes afkitten en een stekker travo van 12volt er aan solderen en voila.
 
hier dan weer een foto van mijn ombouw met mijn cactus bak er achter ook een gewicht van een paar honderd kilo alleen al 200 liter cactus aarde.
stenen schat ik ook zo 300 kilo, netjes afgewerkt met twee halogeen spotjes van 10 watt.
 

Bijlagen

  • IMG_0009.jpg
    IMG_0009.jpg
    82,7 KB · Weergaven: 229
Ben erg trots op mijn ombouw, en wil deze graag met jullie delen. Weet zeker dat als mijn bakkie eenmaal is ingericht dat het geheel nog veel mooier gaat worden. deze foto's staan ook in mijn dagboek met daarbij nog wat detail fotos.
 

Bijlagen

  • ombouw3.JPG
    ombouw3.JPG
    120 KB · Weergaven: 106
  • zijaanzicht2.JPG
    zijaanzicht2.JPG
    119,2 KB · Weergaven: 109
Ricodena zei:
Ben erg trots op mijn ombouw, en wil deze graag met jullie delen. Weet zeker dat als mijn bakkie eenmaal is ingericht dat het geheel nog veel mooier gaat worden. deze foto's staan ook in mijn dagboek met daarbij nog wat detail fotos.
Je bent erg trots? Nou dat mag hoor! Het ziet er goed uit en alles wijst erop dat je er goed over hebt nagedacht. Het ziet er natuurlijk ook veel mooier uit als alles netjes is weggewerkt. Vooral als ik mensen over de vloer heb ben ik ook blij dat het er een beetje netjes uitziet, anders moet je steeds rommeltjes wegleggen en wegschuiven en ...... Nou ja, je begrijpt me wel.

Succes!
 
De mijne ook maar even.

Geen eigenbouw (helaas zijn we ook weer niet zo handig om dit te kunnen maken).
 

Bijlagen

  • Totaal.jpg
    Totaal.jpg
    53,2 KB · Weergaven: 142
wat een pracht van ombouwen jongens !
ik zou ze wel 1 voor 1 willen bezichtigen ......

zo zie je maar .het is niet alleen de inhoud die dit alles mooi maakt he :goed:

kom maar op met deze mooie foto's hoor ;)
 
franky zei:
wat een pracht van ombouwen jongens !
ik zou ze wel 1 voor 1 willen bezichtigen ......
Franky als je ooit in de buurt ben, je bent altijd welkom. Zit weliswaar nu nog niks in maar dat veranderd wel.
 
Hallo allemaal dit is mijn aquarium ombouw simpel en strak eigenmaak.

groetjes danny
 

Bijlagen

  • Cimg2471.jpg
    Cimg2471.jpg
    110,7 KB · Weergaven: 155
  • Cimg2470.jpg
    Cimg2470.jpg
    79,1 KB · Weergaven: 181
  • Cimg2523.jpg
    Cimg2523.jpg
    89,8 KB · Weergaven: 243
En zo ziet er mijn ombouw uit. Perfect in harmonie met de rest van het interieur.
 

Bijlagen

  • dominique11.jpg
    dominique11.jpg
    25,3 KB · Weergaven: 315
  • dominique13.jpg
    dominique13.jpg
    23,2 KB · Weergaven: 309
Goby zei:
Daar is die mooie bak weer :)

Is hij ondertussen al gevuld?

Ik ben op dit moment bezig met proef draaien. Dus het gaat niet lang meer duren. Het wordt ook stilaan tijd seg:D
 
Hier dan ook een foto van mijn zelfbouw ombouw !!!




groet marco-w
 

Bijlagen

  • aqua nieuw 028.jpg
    aqua nieuw 028.jpg
    47,7 KB · Weergaven: 301
hierbij voeg ik mijn aquarium ombouw fotos bij het is een zelfbouw en vrij strak model dit past mooi in ons interrieur het is satijn glans gelakt (gespoten)

groetjes uit noord brabant
 

Bijlagen

  • Cimg3222.jpg
    Cimg3222.jpg
    75,9 KB · Weergaven: 190
  • Cimg3230.jpg
    Cimg3230.jpg
    79,5 KB · Weergaven: 182
Bovenaan