Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Soft Nano

Nou, ik ben er eindelijk achter waar mijn collectie zoa's is gebleven... (ja, die is weg... weken, maandenlang dichtstaan en geen duidelijke aanwijsbare reden was teveel voor ze..)

Pepermuntgarnalen!!

Ik had er twee ingezet tegen wat kleine glasanemoontjes (die overigens ook zo verdwenen waren..)
Heb ik even pech dat ik precies twee garnalen heb die het ook leuk vinden om de tentakels van mijn zoa's en xenidae op te eten?

Eerst dacht ik nog dat het andere garnalen waren, want pepermuntgarnalen doen zoiets toch niet? Nou, wel dus!!
Er zijn op internet ook meerdere verslagen van te vinden dat ze andere koralen lastigvallen of opeten.

Uitvangen is schier onmogelijk, dus we modderen maar aan met twee van die killers in de bak... :mad:
 
Tja Patrick :)
het is toch eigenlijk raar dat een persoon zoals jij zo,n top nano heeft lol lol
groetjes Rob charite
 
Ouch .
Dat gaat hem zeker niet worden .
einde maxspect zeker ??
groetjes Rob Charite
 
Helemaal doorgebrand of alleen wat ledjes naar de led hemel ??
groetjes Rob Charite
 
Balen van je armatuur. Met gsm's et cetera is het devies altijd:
- batterijen los (backup batterij in de razor?)
- afspoelen onder zoet water
- in een flinke bak rijst laten drogen gedurende een aantal dagen

Baat 't niet, dan schaadt 't niet. Misschien zul je een paar soldeerverbindingen moeten herstellen maar met wat geluk loopt 't met een sisser af...
 
Geen backup batterijen. Ik heb hem wel grondig gedroogd, maar ff in de rijst kan inderdaad geen kwaad....
Sissen deed hij wel toen hij het water raakte.... :-/
Thnx voor de adviezen
Ik overwoog de smiley nog na het sissen... Heb je hem ook goed afgespoeld met zoet water? Dat is heel belangrijk. Een paar kilo rijst kost bijna niks, ik zou de gok wel nemen. Wordt het niks blijven reserve-onderdelen reserve-onderdelen. Hopelijk valt 't mee.
 
Bovenaan