Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

het aquarium van het juliana kinderziekenhuis

Namens het Kinderziekenhuis heel erg bedankt voor jullie bijdrage.
Het zal goed besteed worden. :goed:

Groeten,
Pierre


Johnny zei:
Geachte Johnny Veyt,

Deze e-mail bevestigt dat u jp.schot@casema.nl (jp.schot@casema.nl) €€€€ EUR hebt betaald met PayPal.

Deze creditcardtransactie verschijnt op uw factuur als "PAYPAL *JPSCHOT".

Onze bijdrage staat er al op!! We hebben voor 1 keer een iets hoger bedrag gekozen. De volgende maanden gaan we dit wel herleiden naar een lager bedrag.
Het idee erachter is als we met z'n allen een paar eurotjes storten dat het bedrag dan wel fameus aangroeit.

groetjes!!
 
Stephen ook bedankt voor je bijdrage !! :goed:

Het saldo staat nu op 95 euro :)


Groeten,
Pierre
 
Da's de bedoeling van het idee he!



timwijgerde zei:
Zojuist een kleine donatie gedaan, ging erg makkelijk!


Veel succes!
 
het saldo is weer iets omhoog :)
 
Op dit moment is er totaal 125 euro gedoneerd, dus 5 van de 12 lampjes kunnen al vervangen worden.

Hans, Peter en Tim, bedankt !!:goed:

Groeten,
Pierre
 
Mooi.......Alle beetjes helpen en vele handen maken licht werk :) :goed: !!
 
zo weer een lampje er bij
veel kijk plezier er mee

mvg marc en claudia
 
Bedankt, hiermee zijn we al op de helft van de lampen :goed:.
 
hoi, klasse voor al diegene die zich hier voor willen inzetten. als het kan wil ik 2 dwerkeizers schenken (bicolor en eibli). ik weet niet als hiervoor interesse is, maar laat iets weten. en als er eventueel iemand die in de buurt van reef-corner komt en in het kinderziekenhuis, willen we zeker afspreken om de visjes af te leveren.
 
heel erg bedankt voor je aanbod en ik wil dit graag aannemen

als er iemand uit omstreken van den haag naar reefcorner gaat en deze visjes mee zou willen nemen zou dat fantastisch zijn

gr martin
 
martin, door een vergissing langs onze zijde zijn de visjes verkocht. we vinden dit erg rot, daarom dat we zeker nog wat gaan schenken in de nabije toekomst. daar kan je zeker op rekenen.

nogmaals sorry dat ze weg zijn, maar we zullen jullie zeker niet vergeten.
 
Yvonne en Martin bedankt voor jullie bijdrage :goed:


Patrick en Hugo, jammer, maar kan gebeuren, zijn mooie keizertjes ik hoop dat ze in een mooie bak tercht zijn gekomen


Mocht je een keer een donatie willen doen dan kan dat via deze link.
Het is veilig en heel makkelijk.

Groeten,
Pierre

Klik hier om te doneren voor het Juliana Kinder Ziekenhuis

Op dit moment zijn we met een lampen actie bezig en we zijn al over de helft.
We kunnen 7 van de 12 lampen al vervangen.
 
Laatst bewerkt:
helaas maar wat pierre zegt kan gebeuren en hoop dat ze in een mooie bak terecht zijn gekomen

al 7 lampen helemaal toppie hoor :goed:
 
Pierre zei:
Patrick en Hugo, jammer, maar kan gebeuren, zijn mooie keizertjes ik hoop dat ze in een mooie bak tercht zijn gekomen.
hoi Pierre,
ze hebben een goede thuis gekregen. een donatie gaat er zeker komen. daar kun je op rekenen.
 
Bovenaan