Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

het aquarium van het juliana kinderziekenhuis

het is vorige jaar echter niet de koeler maar de koeling die van het aquarium was gehaald

het aquarium werd toen gekoelt met de algemene luchtkoeling
deze is er nu nog steeds maar kan niet meer van het aquaruim af en de koeler is nu extra
daar is wel echt serieus actie op ondernomen ook door het ziekenhuis zelf
 
Hoi

Ik vind het een behoorlijke opgave dat er vrijwillig een aquarium wordt onderhouden. Toppie :goed: Ik denk dat de kindertjes heel blij zijn en Nemo is leuk he;) En inderdaad bij nemo horen nog andere vriendjes he.
Nu ik wil zeker een donatie doen.
Mocht er geen rekening komen wil ik zeker een visje of een koraaltje gaan kopen, en dit schenken. Ik gun het de kinderen en het ZH van harte.
Ik hoop dat er meer mensen dit doen. Het is tenslotte voor alle zieke en herstelende kinderen.

Ria.
 
dank je ria

het word denk ik nog best even een strijd om een rekening voor elkaar te krijgen
mensen die voor die tijd heel graag iets willen doen graag in natura dus door middel van een visjes ofzo
ik ben echt heel erg opzoek naar een picaso een gele dokter of andere dokters
de iets grotere vissen
de bak is totaal 2800l met een mega schuimer en 12x hqi 150w en wat t8 blauw
dus dat zal het probleem niet zijn
als iemand op zoek is naar een paar juffers kunnen we deze ook eventueel wel ruilen ofzo

gr martin
 
de poetsgarnaal die radboud zaterdag heeft gedoneerd
en een stek die vorig jaar door diveman is gegeven is echt een enorm mooi groot stuk caliendrum geworden

gr martin
 

Bijlagen

  • poetsgarnaal jkz.jpg
    poetsgarnaal jkz.jpg
    300,8 KB · Weergaven: 64
  • caliendrum jkz.jpg
    caliendrum jkz.jpg
    225 KB · Weergaven: 69
jawel, dat is een juweel om naar te kijken..
 
ik wil wel een stek van mijn paddestoel afstaan voor iedere bak dat zijn er dus3

dus als er iemand hier passeertmag hij ze altijd komen ophaen vooor het kinderziekenhuis

grtz francis
 
heel erg bedankt
aleen weet ik nog even geen manier om het van belgie hier naar den haag te krijgen
is er misschien iemand die hier vaak in de buurt komt ?
of het deels kan verplaatsen in de richting van den haag

verder heb ik vandaag mega goed nieuws gekregen van AQUA COMPLEET
arie heeft mij te kennen gegeven dat hij dit project wil steunen
en zaterdag 21 juli mag ik wat dieren uit komen zoeken
helemaal super en aquacompleet heel heel erg bedankt

gr martin
 
Ik heb wel geen zee aquarium, maar als jij hem zondag avond in Eindhoven kunt krijgen, kan ik hem maandag ochtend meenemen naar Zoetermeer
 
Het Openhaardencentrum Vlaardingen biedt en gele zeilvin en een picasso aan,laat maar wat weten na het weekend.


Pieter
 
oef oef, wat een moois allemaal.
dit gaan topbakken worden
nog even, kunnen we entreegelden gaan heffen
( forumleden gratis ;) )
 
ohc heel erg bedankt ik kom er na het weekend zeker op terug

ik krijg deze dagen alleen maar goed nieuws :D
gister heeft ook AQUA VERLOOP nog contact met mij gezocht en laten weten dat ook zij dieren beschikbaar stellen en ik heb met harry afgesproken dat ik deze ook zaterdag de 21ste af kan halen ook harry heel heel erg bedankt

verder ben ik ook terug gebeld door meneer wegberg van het jkz
dit was de man die ik nodig had
hij gaat een rekenig maken speciaal voor het aquarium zodat we kunnen sparen voor nieuwe lampen en dat soort dingetjes
door al jullie hele fijne super reacties en al jullie warmhartigheid
gaat het het helemaal goed komen
als er mensen zijn die het leuk vinden om de 21ste aanwezig te zijn in het ziekenhuis jullie zijn allemaal welkom
ik weet nog niet precies hoe laat ik daar zal zijn dat post ik later nog

gr martin
 
Hai!

Ik weet niet of er al een felgroen kleurtje in de bakken aanwezig is. Maar ik ga binnenkort de heggeschaar in m'n boompje zetten hier. En zal er dan wel veel af kunnen halen. Ook lukt het me wel om een paar leuke stekken van m'n grote lederkoralen te maken. Laat maar even weten of je het wat vindt.

groetjes Bas
 
sterpliep is er.... ;) wat wil je, ik woon er vlakbij ;)
 
bazzman heel erg bedankt voor je aanbod maar ik zal even moeten kijken voor koralen
ik ben met elke gift heel blij natuurlijk maar het zou zonde zijn als het in een hoek weg kwijlt
tijdens de ronde door nederland vorig jaar zijn er heel veel stekken en stukken koraal gedoneerd
dus daar zit en zat ik niet om verlegen visjes en garnalen waren allemaal weg
maar dankzij de 3 aanbiedingen van aqua compleet aqua verloop en het ohc lijkt dat ook goed te komen :D
als we de lampen vervangen hebben zou ik wel graag een paar steenkoraaltjes hebben maar eerst zal dan de verlichting onder handen genomen zijn
en dat is weer een ander verhaal
maar sinds ik het dagboek geopent hebt is er al zoveel positiviteit op gekomen
echt gaaf
ik ben blij dat er zoveel goede mensen zijn

gr martin
 
er is iets meer duidelijkheid over aanstaande zaterdag :D

ik zal om 9:00 bij aquaverloop in hazerswoude zijn
dan doorrijden naar aquacompleet riotterdam en zal daar zo rond 10:30 zijn
en daarna naar het openhaarden centrum vlaardingen zal daar hoop ik rond 12:00 zijn en dan ben ik om 13:30 op de sportlaan nr5 in den haag bij het jkz

als er mensen zijn die het leuk vinden om de bakken eens te bekijken
wil ik jullie uitnodigen zo rond half twee in het jkz

alle mensen die hun bijdrage leveren of willen leveren nogmaal heel erg bedankt ik kan het maar niet vaak genoeg zeggen hoe dankbaar ik jullie ben

gr martin
 
110%aquafreak zei:
er is iets meer duidelijkheid over aanstaande zaterdag :D

ik zal om 9:00 bij aquaverloop in hazerswoude zijn
dan doorrijden naar aquacompleet riotterdam en zal daar zo rond 10:30 zijn
en daarna naar het openhaarden centrum vlaardingen zal daar hoop ik rond 12:00 zijn en dan ben ik om 13:30 op de sportlaan nr5 in den haag bij het jkz

als er mensen zijn die het leuk vinden om de bakken eens te bekijken
wil ik jullie uitnodigen zo rond half twee in het jkz

alle mensen die hun bijdrage leveren of willen leveren nogmaal heel erg bedankt ik kan het maar niet vaak genoeg zeggen hoe dankbaar ik jullie ben

gr martin

Goed kan ik mooi even kijken wat er verzameld is,anders komen er nog een paar mooie verrassingen bij.


OHC Pieter.
 
Toffe actie, Pieter, Arie en mensen van Aqua Verloop :goed:!
 
het was vandaag in 1 woord fantastisch

we (ik pierre en diens vrouw sylvia) zijn begonnen bij aquaverloop waar we heel vriendelijk werden ontvangen door jelle en harry en direct verwent werden met heel wat moois er mocht mee :
2 poetsgarnalen een hele mooie grote kappergarnaal een voskop en 2 magnificas mee
toen alles in de auto stond op naar aquacompleet helaas hebben we arie daar gemist want die was er niet maar werden wel heel fijn geholpen aan 2 hele mooie dokters
een picaso en een veliferum
en en toen naar het ohc en wat daar allemaal al in emmers zat voor dat we aankwamen hield ik echt niet voor mogelijk
we hebben van pieter en richard meegekregen een hele grote mooie picaso een gele dokter diverse grote leders en tal andere stekjes echt een volle bak en een mooi groot roze steenkoraal waar ik geen naam van weet zodra de foto's hier zijn zal ik ze online zetten en hoop ik dat 1 van u hem kan benoemen

het was echt een mega dag zoveel moois gekregen van al deze super mensen
en toen kwamen we in het jkz waar we werden opgewacht door wilmink en man frank erik k nog een sylvia en personeel van het ziekenhuis

alleen het gezicht van frank toen alles uit de boxen kwam was al voldoende
wat was die man blij
na alles rustig overgewent te hebben nog maar eens rustig zitten genieten voor de bakken echt helemaal gaaf
en toen ineens uit het niets was daar arjan zeeslak met een zee egel
ook hele maal top
erik en pierre zijn verantwoordelijk geweest voor het foto materiaal en zal asap online verschijnen

ook wil ik dennis van houten nog even bedanken voor het toesturen van test setjes
dennis heeft ook zijn medewerking aan het ziekenhuis verbonden en heeft kostenloos test materiaal en voer beschikbaar gestelt
waterwaardes waren vanmiddag ook allemaal aanvaardbaar ca was laag maar rest was dik inorde ca toegevoegt en gaat allemaal inorde komen

ik was vandaag in ierder geval zo blij als een kind met sinterklaas
iedereen nogmaals heel erg bedankt

gr martin




 
Bovenaan