Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

het aquarium van het juliana kinderziekenhuis

Ik vind dit een erg mooi initiatief , mijn man en ik zijn een webshop gestart in zeeaquarium benodigdheden en willen ook wel een steen bijdragen waar we kunnen.

Zijn er nog dingen waar dringend behoefte aan is ?


Hallo stina,

mooi gebaar wat jullie willen doen. Ik ben van de week nog geweest en zag dat een bedrijf het sponsort en iemand van het ziekenhuis die het verzorgt, ook gaat het ziekenhuis verhuizen naar een ander ziekenhuis in den haag ook weet ik. Iet of het aquarium mee verhuist.

Gr. Jeroen
 
Hoi jeroen , het is voor ons niet naast de deur maar wij willen graag een steentje bijdragen. Maar weet je wanneer het aquarium verhuist. Ik heb ook nog iemand die wegens prive omstandigheden zijn aquarium moet stoppen voor onbepaalde tijd . Waarschijnlijk blijft daar ook van over. Maar misschien is het handiger even af te wachten ivm de verhuizing.

Met vriendelijke groet stina
 
Is dit aquarium nog steeds actief in beheer en gebruik ? Zoja zou ik graag weten wie hiervan de hoofdverantwoordelijke voor is.

Mvg,
 
Bovenaan