Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

vakantie en zeewateraquarium

R

rlap

Guest
ik ben van plan een zeeaquarium te starten maar enkele mensen in mijn omgeving zeggen dat je dan niet meer 3 weken achter elkaar op vakantie kan.

klopt dit?

als je wel op vakantie gaat wat zijn dan de voorbereidingen?

of gaan houders van zeebakken nooit op vakantie.
 
Hoi,

Nee hoor, ik ga in zomer 3 maanden op vakantie, en hoop het verstandig aan te pakken... toch? ;D .... althans dat hoop ik..... ::) eeeehhh.. ik ga er tenminste wel vanuit dat alles goed gaat... :-\

.... maar wat als er dit gebeurt... :eek:.. of de stroom valt uit. ???

Of, of er valt een komeet op mijn dak ;)

Ach ja, en anders gewoon flink:

:cwm45:

Als je iemand hebt voor het voeren, en een beetje basiskennis, en voor de voerder een telefoonnummer van een hobbyist, dan kan dat allemaal best.

Groeten Sander, die vol vertrouwen 16 juli in het vliegtuig stapt... toch? ???
 
Ik ga ieder jaar 1 maand op vakantie. Met een goede oppas is dat (nog) geen probleem. Om de dag komt de oppas langs. Wat wel belangrijk is is dat de bak al enige tijd stabiel is (half jaar) en de laatste weken voor vertrek niets veranderd is aan techniek of visbestand.

Laat de oppas een aantal keer "meelopen" voordat je weg gaat en laat de oppas geen waterverversingen doen. Laat het adres van je winkelier achter, zodat er in geval van nood een expert beschikbaar is.

Voor mijn eigen gemoedsrust heb ik regelmatig SMS contact met de oppas.

Succes
Dunc@n
 
Ik ga een aantal keren per jaar op vakantie Het langst is 3 weken.
Ik wil heel graag weer een tropisch zeeaquarium beginnen maar niet zonder goede hulp tijdens de vakantie.
Ik zoek eigenlijk iemand met ook een tropisch zeeaquarium zodat we elkaar tijdens de vakantie kunnen helpen.
Het liefst dat we ook dicht bij elkaar wonen. Ik woon aan de zuidkant van Den Haag (Loosduinen)
Graag reactie. U kunt mij ook bellen. Telefoonnummer is 070-7799818


[h=1][/h]
 
Ik ga een aantal keren per jaar op vakantie Het langst is 3 weken.
Ik wil heel graag weer een tropisch zeeaquarium beginnen maar niet zonder goede hulp tijdens de vakantie.
Ik zoek eigenlijk iemand met ook een tropisch zeeaquarium zodat we elkaar tijdens de vakantie kunnen helpen.
Het liefst dat we ook dicht bij elkaar wonen. Ik woon aan de zuidkant van Den Haag (Loosduinen)
Graag reactie. U kunt mij ook bellen. Telefoonnummer is 070-7799818
 
Bovenaan