Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Voorspelling 2007

Visgestoord

Aquariaan als hobby& werk
Op de tv en radio zijn ze overal bezig met voorspelling voor 2007. Zijn er mensen die ook een voorspelling hebben voor 2007. Ik hoorde namelijk op de radio dat iemand voorspelde dat de Rode Duivels geen één voetbal match gingen verliezen en iemand anders zei dat ze allemaal gingen verliezen. En dan is dat laaste het meest geloofwaardig:D . Als er iemand nog een voorspelling heeft zeg het dan maar.

Bas
 
moet eerst weten of die mensen me in dat apartement willen en dan aanvragen en dan contract tekenen.
 
Visgestoord zei:
Wat bedoel je met voor de staat werken
BTW, accijnzen, taksen, voorheffingen, personenbelastingen, gemeentebelastingen, rijtaksen, milieutaksen, verkeersbelasting, taksen inbedrijfname, provinciebelastingen, recupeltaksen, taksen op afvalwater, energietaksen, fonds voor slachtofferhulp, erelonen, boetes, parkeerbonnen, ...enz.
 
Ik voorspel een mooie tentoonstelling neer te poten met enkele forumleden in oktober.:goed:
 
Bovenaan