Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Martin V

Haha martin dan word het toch weer groter hoor martin maar die acan mag je ook wel aan mij doneren ik zal goed voor hem zorgen :D:D

m.v.g henk
 
Haha martin dan word het toch weer groter hoor martin maar die acan mag je ook wel aan mij doneren ik zal goed voor hem zorgen :D:D

m.v.g henk

Hahaha....als ik ga doneren Henk dan doneer ik de hele bak met alles wat erin zit, ik ga niet groter dan als het nu is !!

Gr,

Martin.
 
De lobo stoomt de laatste tijd weer regelmatig sperma uit hier kun je de draden nog zien ,was wat te laat om een foto te maken !!

Gr,

Martin.
 

Bijlagen

  • 004 - kopie (4).jpg
    004 - kopie (4).jpg
    97 KB · Weergaven: 77
  • 006.jpg
    006.jpg
    81,2 KB · Weergaven: 75
Erg gaaf Martin !

Je moet gewoon geluk hebben dat je er op tijd bij bent Rico. Het duurt maar even en de bak ziet er niet meer uit als het gebeurt.

Maar het is wel mooi om te zien,ook de vissen zijn er als de kippen bij om er wat van op te eten !!

Gr,

Martin.
 
Heb het jammer genoeg niet bij mn koralen maar wel bij mn slakken en garnalen en bij anthiassen dat ze uit gooien alleen mn koralen nog niet hoop dat snel ook een keer te zien

Gr Rico
 
In de natuur heeft het ook te maken met de stand van de maan, maar of dat in het aquarium ook zo is kan ik niet zeggen Rico !!

Er staan drie lobo`s bij mij in de bak waarvan er één al heel oud is, bij de twee kleinere heb ik het nog nooit gezien!!

Gr,

Martin.
 
Ja wat ik merk met de slakken dat dat altijd met volle maan is
Met de vissen en garnalen nooit op gelet eigenlijk

Gr Rico
 
Met de bak gaat alles goed,weinig onderhoud en goeie voortzetting van de koralen. Knipwerk is bij mij niet aan de orde (gebeurt bijna nooit)

De ruimte die ik had met het inrichten van de bak en nu is wel veel kleiner geworden!! Er moeten dan ook weer nieuwe keuzes gemaakt worden!!

Ik wens iedereen hier op het forum hele fijne feestdagen toe en een gezond 2015 !!

Gr,

Martin.
 
Fijne dagen martin.
Mooi dat het met de bak goed gaat.
En ja koralen willen wel groeien in zon bak he.

Groetjes wesley
 
Fijne dagen martin.
Mooi dat het met de bak goed gaat.
En ja koralen willen wel groeien in zon bak he.

Groetjes wesley

Dank je Wesley en jullie ook fijne dagen,

Lekker een volle bak heeft ook wel wat, maar dat wegdoen dat is altijd zo`n probleem!!

Gr,

Martin.
 
Ey Martin,

Ziet er allemaal top uit! Je kan echt zien dat je je koralen in de watten legt [emoji6] fijne kerst!

Gr. Jeroen
 
Ey Martin,

Ziet er allemaal top uit! Je kan echt zien dat je je koralen in de watten legt [emoji6] fijne kerst!

Gr. Jeroen

Dank je Jeroen,

Ze krijgen van mij een goeie verzorging en dat zie je weer terug naar de uitstraling hoe de koralen erbij staan !!

Die ouwe rakkers blijven het goed doen Jeroen, ze voelen zich helemaal thuis bij mij :p !!

Gr,

Martin.
 
De acanthastrea die ik al een aantal jaren heb zat een beetje vast tussen twee grote stenen zodat de poliepen wat wit waren geworden!!

Door een beetje te schuiven heeft hij wat meer ruimte gekregen. Met meer dan 100 poliepen heeft hij ook wel wat ruimte nodig!!
 

Bijlagen

  • 008 - kopie (2) [].JPG
    008 - kopie (2) [].JPG
    136,5 KB · Weergaven: 62
De acanthastrea die ik al een aantal jaren heb zat een beetje vast tussen twee grote stenen zodat de poliepen wat wit waren geworden!!

Door een beetje te schuiven heeft hij wat meer ruimte gekregen. Met meer dan 100 poliepen heeft hij ook wel wat ruimte nodig!!

Wat een prachtig stuk, Martin! Weer er maar zuinig op!
 
wat een mooie grote stukken heb je toch staan.
 
Wat een prachtig stuk, Martin! Weer er maar zuinig op!

Zo zie hij er op dit moment uit Bas, de andere foto was nog van deze zomer!!

Gr,

Martin.
 

Bijlagen

  • 039 [].JPG
    039 [].JPG
    141,4 KB · Weergaven: 69
Bovenaan